Bai Tu Long Bay - Indochina Junk?

Onze vakantie komt steeds dichterbij, nog zes weekjes te gaan; het aftellen is begonnen!

Ons reisschema heeft al aardig vorm gekregen. Omdat we slechts anderhalve dag in Hanoi zijn willen we onze Ha Long Bay tour alvast boeken. Zoals het nu lijkt willen we dat via Indochina Junk doen, maar ik zie diverse sites met dezelfde naam. Weet iemand welke de officiële is? Degene die ook naar Bai Tu Long Bay gaat. Is dat www.indochina-junk.com ?

Alvast bedankt voor de reactie(s)!

Hoi, wij zijn net terug, hoorde van te voren ook veel over de Indochina junk hier.
Volgens mij heeft elke boot die zo heet hetzelfde programma.
Je kunt het bij verschillende boeken denk ik ook vaak bij het hotel waar je overnacht.
Wij wilden het ook boeken maar zij zitten lang van te voren vol.
Zou het dan ook zo snel mogelijk boeken als je daarmee wil.
Alle boten zijn nu wit geverft, moest van de regering ivm met de veiligheid.
Wij hebben uiteindelijk bij de sinh toerist een andere geboekt wat ons overigens prima bevallen is.
Wij hebben gekeken welk programma ons aansprak en dan maakt het niet uit bij wie je boekt.
Elke naam van de junk heeft zijn eigen programma.

Succes ermee!
Groetjes Rob en Ingrid.

Hallo diaan,

Ik kan het advies van Rob en Ingrid alleen maar onderschrijven.

Dus eerst je route bepalen, dan het aantal dagen, dan een boot uitzoeken dan voor de gunstige prijs kijken.
Maakt inderdaad niet uit waar je boekt, indochina junks is ook maar een gewoon reisbureau, die niet , zoals ze op hun site claimen, het alleen recht hebben voor bai tu Long.

Succes met de voorbereiding.
Ton.

Dan zal het inderdaad niet veel uitmaken, waar we boeken. Kreeg nl. het idee dat zij het alleen recht hadden.

Bedankt voor de suggesties!