Ik zal me even voorstellen.
Ik heet bas en ben 23 jaar oud, ik ben net klaar met mijn studie en ik wil nog wat van de wereld zien voordat ik aan werken begin:P
Ik ben hier een maagd in maar ik zou heel graag willen bagpacken door indonesie, lekker eiland hoppen ofzo. ik sta open voor andere ideetjes!
Ik zoek een man of vrouw die met me wil reizen! Ik ben vrij vanaf september tot ik werk zoek:P
klinkt goed! ik ben ook klaar met mijn studie en wil ook graag reizen!
ik heb al 1 reis naar ecuador en colombia gemaakt! en dit smaakte naar meer!
waar zat je aan te denken?
wat leuk dat je reageert op mijn bericht
Ik zou heel graag naar Indonesie willen. Waarom? Ik heb verhalen gehoord en gelezen en het lijkt mij gewoon verschrikkelijk gaaf om daar de cultuur te snuiven:P
Ik heb ook gedacht aan een groepsreis maar het lijkt mij gewoon veel leuker om met een rugzak op een beetje rond te trekken. Niet te erg plannen. Gewoon een beetje weten waar je naartoe gaat maar daar blijft het ook wel bij.
Heb jij enig id wat je zou willen doen? En voor hoelang? Wat ik al zei ik sta open voor suggesties:P
Jullie plannen klinken goed. Ik ben net klaar met mn bachelor en zou ook graag op reis willen. Helaas begin ik in september alweer met een master. Kunnen jullie misschien ook in augustus weg?
klinkt heel goed! Ik had zelf ideen om naar zuid-amerika te gaan! Omdat ik het leuk zou vinden om de spaanse taal wat meer onder de knie te krijgen! (spreek namelijk heel klein beetje spaans) maar indonesie en bijvoorbeeld thailand lijkt me ook erg leuk! Backpacken heeft ook mijn voorkeur! niet te veel plannen maar gewoon kijken waar het erg leuk is! voor hoelang zou jij willen gaan? en is het misschien wat om prive verder te praten? (weet niet of dat kan hier?) of misschien mailen?
Nou Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog weinig research heb gedaan. Ik weet alleen dat ik dus graag wil bagpacken en het liefst naar indonesie of thailand maar ik sta zeker open voor meerdere ideetjes;) Ik heb nog niet zo veel research gedaan omdat het dus eerst de bedoeling was om met een vriend van me naar australie te gaan maja hij heeft opeens geen geld enz je kent het misschien wel:P
Hoelang ik wil gaan? Tot ik niet meer wil lijkt me. Ik heb geen baan om naar terug te gaan ofzo dus:P
Wanneer kan jij weg? En hoelang wil jij? Ik ben ook met een paar andere aan het praten over bagpacken daar in azie. Ze proberen een groepje samen te stellen.
Je kan me toevoegen op msn of mail me of bas_tjepkema@hotmail.com
hey iedereen…ik vertrek 14september naar jakarta om op 14 oktober terug te keren naar belgie… heb gewoon mijn ticket geboekt h/t en de rest zie ik daar wel… mijn plan is om met de rugzak en lonley planet , trotter tot in bali en… te geraken.heb zoiets van,we zien wel waar de wind me brengt… vorig jaar een maand in thailand gezeten en das super meegevallen vandaar de keuze voor java,bali,lombok,… ah ja, ben trouwens 26 en woon in omgeving van gent… greetz