bagageruimte

Hey, wij huren een Toyota RAV 4 voor een week ijsland, nu vraag ik me af hoeveel bagage we hier in kwijt kunnen we zijn met 4, heb al zeker 2 grote harde reiskoffers en dacht aan 3 * handbage of kan daar meer in ,
grts,
Natasja

Er zijn grote koffers en er zijn grote koffers. En er is vast wel een Toyota dealer in de buurt… Verder is het bouwjaar interessant, auto’s worden steeds groter. Ziehier wat de ANWB schreef bij de introductie van het nieuwe model in 2013:

Het interieur van de RAV4 ziet er prima uit. Een rustig en overzichtelijk dashboard, keurig afgewerkt en alles goed onder handbereik. De zit voorin is vorstelijk en achterin is nu veel meer beenruimte dan in het vorige model. [Maar vooral qua bagageruimte is de nieuwe RAV4 er flink op vooruitgegaan. Er is nu 577 liter beschikbaar
Verder staat op de site van de meeste verhuurbedrijven wel wat er aan bagage mee kan. Voor de RAV vond ik 2 koffers van 100 liter en een van 50 maar dat lijkt we wat weinig. Gewoon gaan kijken, denk ik en eventueel paar lege koffers mee :wereld: