4 x 4 te koop gevraagd

Hallo
Wie heeft er een 4 x 4 te koop staan geschikt voor een reis door Afrika?
Mijn vrouw en ik willen graag dit najaar vertrekken!!

Gr,
Marc

Goedendag,

Bent u nog op zoek?

Ik ben momenteel met een vriend van mij van NL naar Zuid-Afrika aan het reizen en we willen onze Toyota Landcruiser daarna in de verkoop doen.

MvG,

W.A. van der Wal

Ja. We zijn nog op zoek. En nemen onze hond ook mee. Wat denk jij. Is de auto daar groot genoeg voor? En wat is de prijs?

Mvg
Marc Lotz

Via Wereldwijzer app

Wij willen de auto het liefst helemaal compleet verkopen, dat wil zeggen kant en klaar voor een overland trip door Afrika en dus inclusief grote huishoudaccu + 2 invertors, koelkast, compressor, high lift jack, daktent, zandladders, opbergkisten, laden opbergsysteem, etc. etc.
De auto is zeker groot genoeg om een hond mee te nemen. Op de plaats waar wij nu een aantal opbergvakken hebben getimmerd zou een comfortabele ruimte voor een hond gemaakt kunnen worden.
De auto is uit 2002 en in zeer goede staat (geen enkel noemenswaardig probleem gehad tot nu toe) en de kilometerstand zal na onze reis ongeveer 175000 kilometer zijn, wat als nieuw is voor een auto als deze. Er zitten ook zeer veel extra’s op zoals een WARN lier, ARB bumpers, WARN verschijners, een long range tank (180 liter extra), een watertank met pompsysteem en nog veel meer.
De vraagprijs is 25000 euro.
MvG
W.A. van der Wal

Beste heer Vd wal
Bedankt voor uw mail.
Helaas is ons budget voor een auto €15000
Dus we zullen het met een iets oudere moeten doen

Mvg
Marc Lotz

Via Wereldwijzer app

Hallo Marc,

Onze jeep zal eind mei 2015 beschikbaar zijn voor verhuur in Ehtiopie.
Ik weet dat je dit najaar al wil vertrekken, maar mochten je plannen wijzigen, laat het ons dan zeker weten!

Groetjes,
Eef

*Have a look on our website http://www.waarisworteltje.be (unfortunately not yet up to date)
Or follow us via Facebook for up to date info Redirecting...
*

Beste,
Ik weet niet of je nog op zoek bent maar mijn auto Toyota Landcruiser 105, volledig en dan ook echt volledig uitgerust voor Afrika staat hier voor 't moment te niksen. Ik ben er met door Algerije de Sahara mee over gestoken en vanuit Belgie naar Zuid-Afrika gereden…voor 15.000 kan je hem niet kopen (waarde: /-50.000€) maar je kan hem wel huren voor een tijdje.
Is dat iets?
Lucas

Beste Marc Lotz. Wij zijn nog tot eind juni in africa en hebben dan een reis van 6 maanden er op zitten met ongeveer 20.000 km. Ik heb een 1988 Toyota hilux 2.2 benzine 4x4. Een nieuwe motor met koppeling radiateur en slangen is 30.000 km geleden er in geplaatst. Tijdens de reis heb ik vervangen: 4 nieuwe banden BF Goodrich all terrain (de beste) de aandrijfas is gebalanceerd en de kruiskoppelingen vervangen alsmede het hoofdlager. Een extra 50 liter tank is geplaatst. Met 2 Jerry vans een totaal van 140 liter. 2 achterwiellagers vervangen. De vooras is volledig gedemonteerd en alles opnieuw gesmeerd en nieuwe pakkingen. Dit is gebeurd bij Stefan Etzold in Windhoek namibie. De beste garage die er is. De rekening bedroeg € 500,-- ik heb alle rekeningen ter inzage. De pick-up is gemonteerd met een GR. Travel Top tent binnen 20 minuten staat alles. Verder een 70 liter water tank en een koelkast met een aparte accu. Alles te koop voor € 10.000,–. De auto heeft een kenteken uit stellenbosch wat het zeer prettig reizen maakt door zuidelijk Afrika. Foto’s zijn te zien op Facebook. Zoek naar Roel van Kuetsem. Met vriendelijke groet. Roel van Kuetsem