Bagage achterlaten in hotel?

hallo wij willen naar kenia in februari, en dan 1 week aan de kust en ongeveer 1 week diverse safari’s doen, o.a. ook naar de masai mara maar we vragen ons af of je dan je bagage in je hotel laat en/ of daar rekening mee wordt gehouden met betrekking op de prijs hoe wordt dat normaal gesproken geregeld.

het ligt er ook aan hoeveel bagage u meeneemt
en of u een prive of groeps safari maakt

als u een compleet georganiseerde reis hier hebt geboekt gaat u meestal eerst op safari en daarna op hotel,dan adviseerd men vaak om een koffer mee op safari te nemen en de ander word naar uw hotel gestuurd

Hallo,

Bagage kun je in het hotel achterlaten, ze hebben daarvoor een speciale ruimte.
Gr. Helen
www.vakantievillakenia.nl

Ik laat wel eens bagage achter in het hotel, geen waardevolle spullen, maar gewoon kleding en dingen die ik niet nodig heb in een grote plunjetas. Is altijd goed gegaan, ze bewaren het veilig en gratis (althans waar ik was) en je kunt ook afspreken dat ze alvast een kamer vrijhouden voor de dag dat je terug komt.

oke dank jullie wel voor je reactie,
dat geeft alweer wat duidelijkheid.

Wij gaan 7 maart en verblijven in Baburi Beach, ik betaal gewoon voor 16 dagen, lijkt mij gewoon heerlijk dat wij na onze voorgenomen 5 daagse safari weer gewoon lekker in onze eigen kamer kunnen waar we gewoon de boel de boel hebben gelaten.