Waar laat ik backpack bij meerdaagse trip?

Ik heb in Khao Yai een meerdaagse trip geboekt. Ik ben 3 dagen, 2 nachten weg. Ik heb voor eerste nacht hotel en voor de nacht erna ook. Bij de trek heb ik alleen maar een kleine rugzak mee met hoognodig spul. Laat ik dan mijn backpack in hotel achter ? Ik neem uiteraard kostbaarheden (voor zover ik die heb) mee en ik heb een flightbag met slotjes etc.

Vast stomme vraag… Ik zie wel vragen over dag weg (en dan kan ie op station in kluis ofzo) maar meerdaags ?

Hoi! Ja, je kan doorgaans je backpack dan of in je hotel achterlaten of bv op het kantoor waar je de tour geboekt hebt (als je bv daar verzamelt om weg te gaan). Komt hoe dan ook goed, want er zijm genoeg reizigers die je zijn voorgegaan :slight_smile:

Sent from my GT-I9301I using Wereldwijzer mobile app

1 like

ah mooi… ik dacht al, wat doe ik met dat ding ha ha… Super, dan laat ik hem achter, ik slaap nacht na de trip in het hotel waarvandaan ik start, dus ik denk dat ik hem wel in het hotel kan laten. Ik zal daar ook wel kluisje of zo kunnen huren, dat zla wel loslopen

thanks

is inderdaad in bijna alle hotels mogenlijk. Zeker als je na de tour weer in hetzelfde hotel verblijft. en kluisje huren kan waarschijnlijk niet je zal je waardevolle spullen dus inderdaad het beste mee kunnen nemen.

Stomme vragen bestaan trouwens niet!! stomme antwoorden daar in tegen wel…

1 like