Badhuizen Boedapest

Hallo allemaal,

In februari gaan we een paar dagen voor het eerst naar Boedapest. Op internet had ik gelezen dat een bezoek aan een badhuis de moeite waard is. Hebben hier mensen ervaring met de verschillende badhuizen en welke raden jullie aan (en welke niet)?

Bedankt alvast!
:dag:

Beste Felicia,

Wij vonden het Széchenyi Badhuis heerlijk. Vooral de buitenbaden zijn fantastisch (vonden wij). Midden in de winter buiten ronddobberen in warm water in een sfeervolle omgeving: heerlijk. In het Széchenyi badhuis is het, in tegenstelling tot veel andere badhuizen in Boedapest, toegestaan om als man en vrouw samen te baden in zwemkleding.

Meer info en onze ervaring met dit badhuis is hier: http://reisbloggers.nl/onze-reizen/boedapest-reisverslag/#11%20november en hier: Het Széchenyi Badhuis Boedapest: tips en informatie - Reisblog te lezen: .

Greetz,
Reisbloggers

Széchenyi Gyógyfürdő és Uszoda is inderdaad een aanrader!

Széchenyi Badhuis is de grootste en denk ik ook de mooiste om heen te gaan
Kost wat maar heb je ook wat

Ik ben ook in Lucasz (Boeda) geweest tijdens een pool party. Maar dat bad is echt beduidend kleiner, en als je dan toch gaat…

Was afgelopen September nog 3 weken in Boedapest ben toen een dagje naar Gellert Spa geweest maar vond het persoonlijk niet de moeite waard zeker gezien de entrée prijzen . Zou de raad van de andere posters opvolgen en Széchenyi Badhuis eens proberen .

Mvg.,

Daniel