Hallo leden!
Volgende week woensdag ga ik voor 4 dagen (weer) naar Boedapest, ik ben hier in 2012 al eens een paar dagen geweest maar hadden toen heel weinig tijd omdat we een roadtrip door de balkan deden en door moesten naar Praag. Ik heb toen al wel verschillen de dingen gezien daar en ga deze dingen ook weer even opnieuw bekijken, zijn er nog dingen die ik echt gezien moet hebben buiten om de bekende toeristen dingen? Ook ben ik toen in veel verschillende ruïne bars geweest, één daarvan was aan het water bij binnenkomst had je rechts een soort oud kantoorpand en dan een soort grote binnenplaats, rechts achterin waren de toiletten. Ik weet niet meer hoe deze heet en weet hem ook niet meer echt goed te omschrijven, het was al heeeel laat in de avond weet misschien iemand welke club/bar dit kan zijn? Ik zou hier namelijk nog eens heen gaan. Het was best een eindje vanuit het hart van het centrum.
Hoop dat iemand het misschien weet, zou leuk zijn!
Als ik terug ben zal ik wel even mijn ervaringen laten weten en eventuele tips voor volgende reizigers geven!
Mazzels Kenneth.