en zou je je leeftijd erbij kunnen vermelden, ik probeer een beetje te peilen of ik wel goed zit bij australianbackpackers, ben namelijk net 19 jaar als ik wegga en heb het gevoel dat de meesten toch al wel een studie achter de rug hebben…
Ik ben 21 wanneer ik vertrek.
Je moet je geen zorgen maken om leeftijd of dat de een wel een studie heeft afgerond of niet.
het lijkt mij dat iedereen mee gaat om te reizen. wat heeft leeftijd er dan mee te maken
Ik ben ook van plan om mee te gaan dit jaar op 29 september (ik ben 22). Mijn plannen zijn om eerst een beetje te reizen maar ook proberen te werken (om mijn budget op peil te houden) heeft iemand van jullie dit idee ook? Zou prettig zijn om een bondgenoot te hebben…
Oh trouwens Marv, ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Juist veel gaan na hun afgeronde havo of vwo dus zitten in dezelfde leeftijdscategorie… dat denk ik tenminste;)
Ik ben ook van plan om met de jumbo mee te gaan! heb alleen nog niet geboekt, word misschien tijd dat ik dat eens ga doen! :hihi:
Ik ben 20 en kom uit Houten. Eigenlijk zoek ik nog een maatje om vast wat plannen mee te maken…! iemand?
Groetjes Kiki
Wat jullie allemaal voor ideeen hebben ziet er allemaal heel goed uit.
Als het goed is ben ik dit jaar klaar met mijn havo en wil ik ook graag gaan reizen.Het enige is dat ik absoluut niet weet hoe ik dit avontuur moet beginnen.
Hebben jullie bijvoorbeeld een ticket en een dikke portomonnee en als jullie daaraan komen zien jullie wel wat er gebeurt of staat alles vast tot in de puntjes.
Als iemand me hierbij een beetje zou kunnen helpen zou me dat heel gelukkig maken.
Het lijkt me leuk om gezamelijk plannen te maken. Het punt is alleen dat ik wel wil gaan werken en dus niet alleen maar rondreizen (ivm budget). Het lijkt me trouwens ook super gaaf om ergens te werken en de lokale bevolking te leren kennen (en dus een tijdje op dezelfde plek te blijven)…
Ps Camiel met australienbackpackers is alles zo goed geregeld als je met de jumbo gaat. Je ontmoet genoeg mensen en de organisatie regelt de officiele papieren. Je hoeft alleen maar (een grote som) te betalen;)
Graag hoor ik van jullie ideeen zodat wellicht iets samen kunnen afspreken!
Ik ga ook met de Jumbo!! 29 september!!
Heb er al helemaal zin in! Ik ben 24, heb er indd al een studie en 2 jaar werkervaring bij op zitten, maar leeftijd maakt niets uit, toch?? Zolang het maar gezellig is!
29 september vliegen naar Sydney, weekje daar vertrouwen, dan richting Melbourne, eind okt naar Nieuw Zeeland om eind December weer terug te komen om oud en nieuw te vieren in Sydney…(hostels zijn nu al bijna vol…ik heb Noah’s bondi beach geboekt, aan het strand) Daarna weer naar Melbourne, naar Adelaide, Alicesprings (outback) richting Darwin (bovenin) Dan de oostkust naar beneden via Brisbane uiteindeiljk weer uitkomen in Sydney. Vanuit Sydney vlieg ik dan naar Perth, waar ik de maand maart wil zijn, 1 april vlieg ik namelijk via Hong Kong naar Bangkok…dan pak ik Azie nog, die plannen zijn nog minder concreet
ik heb zelf mijn reis met Australian backpackers al geboekt. ik ga niet met de jumbo maar vertrek met een groepsreis op 01 september wellicht leuk om wat ideeen etc. uit te wisselen. Ik ben trouwens 20 jaar