Wil je mee backpacken 2011-2012?

heeeey
ik ben sanne en nu 17jaar en ik wil al heel lang een jaar de wereld zien!
nou lijkt het me leuker om reisgenoten te hebben dan in mijn eentje.
dus als er andere mensen zijn die in het jaar 2011-2012.
(liefst tussen de 18 en 25 jaar want ik ben dan 18 bijna 19)
niks liever willen dan een jaar backpacken en het goede leven ontdekken, mooie stranden en natuurlijk ook af en toe werken, leren surfen en feesten (in australie en nieuw-zeeland heb je speciale programma’s waar beackpackers max. een maand bij een bedrijf gaan werken en dan ergens anders werken of niet)
het maakt me niet uit hoeveel mensen het leuk vinden en misschien gaat een nicht van mij ook mee, dus wil jij een jaartje weg met leuke leeftijdsgenoten
dan zou ik het super leuk vinden als je reageert.

aloha:zon02: Sanne

Hey Sanne,

Ik ben zelf ook van plan om tegen die tijd naar Australië of Nieuw-Zeeland te gaan en zelf ook nog wel op zoek naar wat mensen om mee te gaan… Vroeg me onder andere af wanneer je precies wou gaan, wat voor budget je hebt enzo?

Ik ben trouwens Gert, 19 jaar kom uit Barneveld.

Hoop snel wat van je te horen,

Groetjes Gert.

heey Gert,

ik weet niet waarneer ik wil gaan maar sws meer dan een half jaar
ik ben in het jaar 2011-2012 klaar met school dus wil dan een soort van tussen jaar om te denken wat ik nou wil doen en eindelijk eens een jaartje ertussen uit.
kwa. geld weet ik het niet maar als je het ticket eraf doet en een paar duizend euro op zak hebt kom je denk ik toch al redelijk ver.
zit jij op school of werk?

:wereld:

Hey Sanne & Gert!

Ik ben Danielle, 17 word deze zomer 18. Ik ben van plan om vanaf juni 2011 tot (?) te gaan backpacken door Oz en Nieuw Zeeland! Het moet low-budget zijn, want ik ben ook maar een arme student. Zouden jullie me willen mailen op: ilovelollies@hotmail.nl ?

Groetjes, Danielle.

Ben zelf van plan om te gaan in 2011 een beetje in de tijd van juni/juli. Jy dus begrijp ik niet, ofwel? Inderdaad denk ik ook dat een paar duizend euro genoeg is, maar als je in Australie wilt gaan backpacken en je wilt het land binnenkomen moet je geloof ik 3000 euro op je rekening hebben staan, maar dat is geloof ik wel te doen :). Ben op het moment aan het werk, maar wil aankomend september een versnelde opleiding ‘verkoper reizen’ doen en ben dan ongeveer tegen juni/juli klaar. Jy dan neem aan dat je nog op de middelbare school zit ?

heey Gert,

ja ik zit nog op school doe volgend jaar 5havo en ben daarna klaar.
ik ben dan 18 bijna 19 jaar.
ik weet nog niet waarneer ik wil gaan en waar presies naartoe maar moet idd eerst vliegticket+ dan die 3000 euro hebben dus ik denk dat ik dan eerst nog vakantie werk ga doen of niet ligt eraan als ik het geld al heb!

wat wil je dan allemaal doen in australie/nieuw-zeeland?
hou je van cultuur,feesten,het strand en gewoon een nieuw land ontdekken?

groetjes!cheer

Dus als ik het goed begrijp ben je net klaar met havo 4?
Je ga dus ongeveer in dezelfde periode als dat ik ga? Je kunt ook proberen nu al zoveel mogelijk te gaan sparen en opzij zetten.

Idd daar hou ik van! Ik wil zoveel mogelijk gaan zien en gewoon genieten van de vrijheid, de cultuur etc. Jy ook neem ik aan :smiley:

Heey!

Haha ja nog een weekje proefwerkweek en ben dan klaar!

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

ja ik ga deze zomer werken en dan hopelijk veel verdienen en opzij zetten
haha ik wil hetzelfde als jij gewoon vrijheid en leuke dingen doen
heb je mai? want dat is makkelijker

ciao:dag:

Hey Sanne,

Dat scheelt weer , alleen deze week nog dan, en dan al lekker vakantie :slight_smile: ideaal zeg :smiley:

mijn e-mail is [EMAIL=“gertjetop@hotmail.com”]gertjetop@hotmail.com :wink:

hallo,

ik heb door dat er redelijk wat mensen zijn die gelukkig ook in het jaar 2011-2012 willen reizen door australie en nieuw-zeeland.
haha maar als je het ook leuk vind reageer dan en ik zou het leuk vinden wat van je te horen:wereld:

ps.ik dacht misschien is het een idee om is een keer met een aantal mensen die dezelfde ideeen hebben af te spreken want het doel is toch dat je uitendelijk met die mensen een halfjaar tot een jaar gaat reizen!