Mee backpacken 2011-2012

heeeey
ik ben sanne en nu 17jaar en ik wil al heel lang een jaar/half jaar de wereld zien!
nou lijkt het me leuker om reisgenoten te hebben dan in mijn eentje.
dus als er andere mensen zijn die in het jaar 2011-2012.
(liefst tussen de 18 en 25 jaar want ik ben dan 18 bijna 19)
niks liever willen dan een jaar backpacken en het goede leven ontdekken, mooie stranden en natuurlijk ook af en toe werken, leren surfen en feesten (in australie en nieuw-zeeland heb je speciale programma’s waar beackpackers max. een maand bij een bedrijf gaan werken en dan ergens anders werken of niet)
het maakt me niet uit hoeveel mensen het leuk vinden en misschien gaat een nicht van mij ook mee, dus wil jij een jaartje weg met leuke leeftijdsgenoten
dan zou ik het super leuk vinden als je reageert.

aloha:zon02: Sanne

Hee Sanne,

Mijn naam is Ilse Lindhorst en ik ben 19. Mijn planning is om in februari/maart 2011 naar tanzania te reizen. Ik wil een maand blijven, omdat ik niet langer vrij kan zijn van mijn werk, maar misschien lijkt het jou leuk om dan een maandje samen te reizen. We kunnen altijd samen kijken wat onze interesses zijn?

Ik hoor graag van je

Mijn mail adres is: [EMAIL=“Ilselindhorst@live.nl”]Ilselindhorst@live.nl

Heey Sanne,

Ik ben Jessica, 20 jaar en ben ook van plan om in 2011/2012 richting Australie/Nieuw-zeeland te gaan om te leren surfen, werken en feesten.
Alleen ben ik nog op zoek naar meiden die mee willen. Heb jij al iemand gevonden?
Ik hoor het wel als je nog op zoek ben. Voeg me anders maar toen dan kunnen we misschien wat ideeen enzo uitwisselen?
[EMAIL=“jessica_meijer14@hotmail.com”]jessica_meijer14@hotmail.com

Groetjes,
Jessica