Backpacker Thailand gezocht m/v 25-40 jaar

Ik ben Rachell en wil eind maart '15 voor 3 wkn backpacken door Thailand en zou het fijn vinden om sowieso de eerste paar dagen samen met iemand te reizen, startend in Bangkok. Heb nog geen idee welke plaatsen ik precies wil zien, dus suggesties zijn altijd welkom!Zou graag voor een langere periode willen gaan, maar mijn werk laat dat helaas niet toe. Wil dus zoveel mogelijk zien qua natuur, cultuur, Thaise cuisine, ZonZeeStrand etc. in een redelijk korte tijd.

Stukje over mezelf: Dertiger, Surinaamse Hagenees, avontuurlijk, spontaan, open-minded, creatief, vriendelijk, natuur liefhebber, (beginnende) yoga beoefenaar.

Ga je rond dezelfde periode ook naar Thailand en zou je het leuk vinden om samen te reizen, let me know. Misschien dat we voor die tijd in Nld kunnen afspreken ter kennismaking.

Groetjes!

Hi Rachell…bent u vast aan uwe reisdata? want ik ben van plan na juli te gaan reizen naar Thailand voor 2-6mnd. land verkennen en mogelijk met de tijd terugverhuizen en iets opbouwen voor de toekomst daar (horeca). maar eerst vooral rondreizen, natuur, etc…greetz