Backpacken Zuidoost-Azië 2014!

Hallo allemaal!:dag:

Mijn naam is Thomas Roosma, 22 jaar en woonachtig te Makkum (Friesland). De afgelopen jaren heb ik commerciële economie gestudeerd. Tegenwoordig ben ik in opleiding als officier verbindingsdienst bij de Koninklijke Nederlandse Landmacht, daarnaast ben ik nog ondernemer.

Graag wil ik in mei 2 á 3 maanden rondreizen/backpacken in Zuidoost-Azië. Backpacken in de landen als Indonesië, Singapore, Maleisië en Thailand lijkt mij echt fantastisch. Ik heb nog geen concrete plannen en sta open voor suggesties en ideeën. Voor dit avontuur ben ik op zoek naar een reismaatje (M/|V), wie heeft dezelfde interesse en zou het leuk vinden om samen te reizen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes, Thomas

Hey Thomas!

Ik zoek zelf ook nog iemand om een beetje mee mee te reizen. Ik kom uit Haarlem en ben 29, ik ga in september een maand naar Indonesie. Is dat ook een beetje de periode waarin jij wilt gaan?

Gr Pieter

Hallo Pieter,

Bedankt voor je reactie! Onwijs gaaf dat je ook naar Indonesië gaat! Ik heb zelf voornemens om in de maand “mei” te vertrekken.

Gr. Thomas

Via Wereldwijzer app

Hoi!

Ik ben Mathieu Noppe, 24 jaar en werk momenteel als Account Manager in België.
Jullie hebben dezelfde plannen zoals ik, 3 maanden of langer misschien vertrekken naar Zuid-Oost Azië en misschien doe ik er nog Australië ook bij.
De periode om te vertrekken is misschien best na de zomer of heb ik het mis?

Ik ben op zoek naar actieve medereizigers, die niet bang zijn om te hiken of te mountainbiken in de bergen, willen duiken en surfen en nieuwe culturen willen ontdekken!
Vorig jaar ben ik naar Amerika geweest om daar een aantal weken in de natuur te vertoeven en het was een geweldige ervaring!

Als je meer informatie over me wilt en het zie zitten om samen een stuk te reizen, dan hoor ik het wel!

Groeten
Mathieu