Heey,
Ik (28 jarige meid) denk er over om in september naar zuid-oost azie te gaan (3 a 4 weken), waarschijnlijk richting Myanmar en afsluiten op een Thais eiland, maar dat ligt nog niet vast.
Iemand anders gelijke plannen? Of tips?
Heey,
Ik (28 jarige meid) denk er over om in september naar zuid-oost azie te gaan (3 a 4 weken), waarschijnlijk richting Myanmar en afsluiten op een Thais eiland, maar dat ligt nog niet vast.
Iemand anders gelijke plannen? Of tips?
Hey! Mijn plan is om in September naar Bangkok te gaan en vanaf daar naar beneden door maleisie en indonesie! Ik ben nu in Australie en zal vanaf cairns naar bangkok vliegen. Ook ik wil ongeveer viijf weken reizen, want ik moet helaas weer voor 20 oktober in Sydney zijn… Maar just let me knoww! Misschien kunnen we (gedeeltelijk) samen reizen.
Liefs
Hee!
Ik ben van plan om vanaf half augustus tot eind oktober naar Indonesië en Maleisië te gaan. Ik ga zelf niet meer richting Thailand want dat heb ok al gezien. Heb je ondertussen al meer ideeën waar je heen wilt?
Groetjes Mieke
Via Wereldwijzer app
Hee,
Waarschijnlijk ben ik ergens tussen 15 september en 13 oktober enkele weken in Myanmar. Ik ben nog op zoek naar een reisgenootje, dus ik ben erg benieuwd of je nog steeds van plan bent te gaan? Ik ben een 23 jarige studente en heb net vrijwilligerswerk gedaan in Nepal.
Groetjes Marleen
PS. Mocht je interesse hebben om samen te reizen dan vind ik het makkelijker om via Facebook te communiceren, Marleen Wuestenenk.