Dag medereizigers!
Ik zal mij eerst even voorstellen;
Mijn naam is Laurien, ben 23 jaar en woon in Enkhuizen. Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd van de opleiding Product design op de HVA en volg momenteel een deeltijd opleiding op de fotovakschool. Aankomende zomer wil ik ong. 7 weken gaan backpacken en ben hiervoor opzoek naar een gezellige reisbuddy! Het liefst iemand van dezelfde leeftijd Iets ouder of jonger maakt natuurlijk niet uit.
Zelf ben ik nu een aantal keer in Aziƫ geweest en het lijkt mij leuk om nu de andere kant van de wereld te bewonderen. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika (Peru, Colombia en Ecuador + Galapagos eilanden) maar sta natuurlijk ook open voor andere landen.
Ik ben een ondernemend persoon die altijd zoveel mogelijk van het land wilt zien en houd er over het algemeen dus niet van om een week lang op dezelfde plek te blijven. Natuurlijk kan af en toe een relax dag tussendoor geen kwaad
Als het je leuk lijkt, stuur mij dan een berichtje!
Hallo Laurien, Kan ik aanbevelen, heb het gedaan een aantal jaren geleden. Woonde toendertijd in Ecuador, ken ook de Galapagos en heel ZUidAMerika den Centraal AMerika. Woon nu in Colombia alwaar ik een guesthouse heb. ALs je wilt kun je hier een paar dagen blijven en kan ik alle informatie verschaffen over reizen door ZA per bus. KLM heeft sinds kort rechstreekse vluchten naar Bogota en Cali. Ik woon twee uur in de bus vanuit Cali. ALs je meer info wilt, schrijf me naar boesaart@hotmail.com Take care.
Leuk idee Laurien! Wil je echt 7 weken weg? De interesse is er bij mij namelijk zeker, maar ik kan maar 4,5 week weg ivm werk in het onderwijs
Hoi. Ik zou graag 3 weken naar Boliviƫ van half juli tot begin augustus. Past dat in je plaatje of misschien mogelijk een stuk van je reis samen te doen? Laat maar iets weten!
Hoi! Bedankt voor je berichtje! Ik zal het zeker onthouden. Als mijn planning wat duidelijker is, laat ik misschien wel wat horen!
Haha ik dacht dat ik individueel kon antwoorden maar dat kon blijkbaar niet. Chantal en Lien, bedankt voor jullie berichtje Voor mij zijn de plannen iets gewijzigd.
De relatie van mijn zus is net stukgelopen nu is het plan om 3/4 van de 7 weken samen met haar te reizen en dan Peru en misschien een stukje Bolivia, als wij dit redden qua reistijd. Wij weten op dit moment nog niet welke weken/data dit gaan worden omdat mijn zus nog niet weet wanneer zij vrij krijgt.
Het lijkt mij fijn om de andere overige 3/4 weken nog wel samen met iemand te reizen. Het handigste voor mij zou dan 1 of meerdere buurlanden van Peru en Bolivia zijn, zodat ik het makkelijk kan combineren. Mij lijkt Ecuador of Chili ook erg mooi (eigenlijk vind ik alles mooi, haha moeilijk dit). Lijkt 1 van jullie dit wat? Zijn jullie flexibel qua vertrekdatum? Ik weet namelijk niet of de 3/4 weken zeg maar na Peru en/of Bolivia word, of ervoor. Ik hoor het wel!
Groetjes Laurien
Ik ben gebonden aan de periode 15 juli-12 augustus helaas. Mijn hart gaat vooral uit naar BoliviĆ« op dit moment, al wil ik zeker Peru en Chili ook graag doen. Maar met slechts 3 weken zou ik liever eerst BoliviĆ« wat grondiger willen doenā¦ Ok, laat maar iets weten
Hoi Laurien en Lien! Bedankt voor jullie berichten! Ik heb nog nooit naar Bolivia of Peru gekeken om te reizen maar misschien is het wel een optie. Ik heb tot nu toe zelf West-Amerika en Indonesiƫ op mijn verlanglijstje staan. Ik hou jullie berichten in de gaten en wie weet informeer ik later nog!