Hi allemaal,
lk ben er misschien een beetje vroeg bij, maar ik wil vanaf Oktober 2014 t/m Januari 2015 gaan rondreizen door Zuid Amerika. Ik heb verlof kunnen regelen op m’n werk en heb heel veel zin om er een poosje tussenuit te gaan! Ik wil starten in Peru, en daarna in ieder geval Ecuador en Colombia gaan bezoeken en misschien nog Venezuela, maar dat ligt nog open.
Ik zoek een reisgenoot om in ieder geval mee te starten in Peru en wie weet kunnen we langer met elkaar op trekken. Man of vrouw, dat maakt niet uit.
Ik ben van plan om low budget te reizen, maar niet te bezuinigen op tours en bezienswaardigheden. Ik hou van actief bezig zijn, maar vind het ook heerlijk om daarna een paar dagen te relaxen aan het strand met een lekker drankje en/of lekker op stap te gaan. Natuur trekt me wat meer dan cultuur.
Ik ben 37 en heb al heel wat gereisd door o.a. Australië, Noord Amerika, Azië (Transsiberië Express) en in Zuid Amerika heb ik Chili en Bolivia al bezocht. Deze reizen heb ik allemaal samen met iemand gedaan, of in groepsverband, dus het is wel voor het eerst dat ik nu alleen op pad ga. Ik wil niet teveel van tevoren plannen, en me meer te laten leiden door wat er daar op m’n pad komt.
Lijkt het je wat, laat het dan weten!
Groetjes Diana