Hallo iedereen. Ik ben Shirley, een spontane meid van 18 jaar. Ik ben van plan om vanaf juni weg te gaan voor een jaar. Iets korter kan ook. Ik wil via kilroy wereldtickets kopen, deze reis lijkt mij heel gaaf: http://travels.kilroyworld.nl/vliegtickets/wereldtickets/thailand-down-under-hawaii-usa maar daar wil ik best wat vanaf wijken. Ik wil onderweg ook werken, bijvoorbeeld in Australie een paar maanden en dan weer verder backpacken. Ik wil liever niet alleen, dus als er een leuke meid of jongen is die dit ook wil, mail me dan naar shirleyxcavalli@hotmail.nl wie weet kunnen we wat overleggen. Groetjed
Hoi Shirley!
Jou plan klinkt super en dat wereldticket is ook erg aanlokkelijk!
Wat is jou budget ongeveer en wat heb je in de planning naast werken in Australië?
Ik ben zo iemand die op de plek zelf wil gaan kijken wat te ondernemen.
Is er een mogelijkheid dat je in januari al kan/wil gaan of zit je echt vast aan juni?
Groetjes Linda (20)
Hoi,
Ik ben robbert 23 uit Rotterdam ik Zelf heb zo een soort gelijk idee of zit eigenlijk nog te twijfelen tussen of een jaar australie door reizen of net zo als jij een wereld ticket te doen alleen is dat alleen zo alleen en ben ik op Zoek Naar een leuk reismaatje.wie weeg kunnen we ideeën uitwisselen of zelfs plannen maken om zelf samen te gaan.
Vriendelijke groet robbert
Via Wereldwijzer app
Hoi,
Mij lijkt het ook heel gaaf om zoiets te doen!
Heb je een groot budget nodig om dit te doen?
Groetjes
Hoi
Ja voor australie heb je wat minder nodig omdat je dan ook tussen door kan gaan werken.maar met zon wereld ticket moet je flink wat meer meenemen.omdat je dan niet echt kan werken.kan wel naartuurlijk
Gr rob
Via Wereldwijzer app