Backpacken reisgenoot

Ik ben Jamie Lee en ik ben 22 jaar, net afgestudeerd en wil graag op wereldreis. :backpack:
Mijn voorkeur is om in juni 2015 te vertrekken richting Aziƫ en Australiƫ en Nieuw Zeeland. :wereld:
Wie wil mij gezelschap houden? Sta voor ideeƫn open om de reis nog mooier te maken.
:zon02:

Wel wat reiservaring inmiddels opgedaan met mijn ouders. Samen met een reisgenoot lijkt mij een wereldreis nu eenmaal gezelliger :foto: >>>

Hoi, ik ben ylona 23!
En ben van plan in augustus te gaan backpakken naar precies de zelfde plekje ik wil naar Hong Kong, vietnam, thailand, Indonesiƫ dan naar Australiƫ nieuw Zeeland fiji en suriname, ik zou het ook leuk vinden om mijn reis samen te gaan maken mischien kunnen we eens mailen

Hi Ingrid. Ik zeg mn baan en huis op in juli en ga een lange reis naar Azie en Australie maken. Ik wil dit combineren met wwoof/HelpX en werken. Het lijkt mij ook leuk om gezelschap te hebben.

Ik ben trouwens 26

Ik ben Rik en ik heb het zelfde doel voor ogen.
Ik ben totaal niet bekend met het maken van reizen dus heb geen idee waar te beginnen.
ik zou graag naar Australiƫ, Thailand, Indonesiƫ, Suriname, Caribische gebieden, enz enz.
Ik heb ongeveer €10000 om de reis mee te beginnen. Nu snap ik dat dit maar een beetje is en ben dan ook helemaal niet beroerd om de handen uit de mouwen te steken gedurende de reis. Ik heb ook niet echt een bepaalde tijd in gedachte maar er moet toch wel een een minimum van 6 maanden worden bereikt. Het liefste blijf ik enkele jaren in het buitenland.
Weten jullie aangezien de ervaring of onderzoek hoe ik dit het beste kan gaan bewerkstelligen?

Hoi Roxy,

Ik lees je berichtje nu pas. Heb je ondertussen al iemand gevonden?

Via dit berichtje kom je op mijn profiel terecht. Ik ben benieuwd naar jou plannen wat betreft het reizen!

Groetjes Jamie

Ps. wat is precies wwoof en help x?

Er is iets fout gegaan. Dit is mijn juiste profiel met informatie voor als iemand interesse heeft :slight_smile:

Hoi Jamie,

Ik heb nog geen reisgenootje gevonden. Leuk dat je dezelfde periode weg wilt, misschien kunnen we (een deel) samen reizen!:slight_smile: Ik heb veel ideeƫn, maar nog geen concrete plannen. Ik wil wel ook door Azie reizen, maar dat kan ook daarna. Helpx is een website waar je je aan kunt melden voor 20eu per 2 jaar. Mensen van over de hele wereld melden zich aan en bieden onderdak+vaak ook eten aan in ruil voor 4-6 uur werk per dag. Dat kan van alles zijn, bijvoorbeeld helpen met het opzetten van een hostel of helpen op een organic farm. De meest fantastische plekken komen voorbij en op deze manier is mijn spaargeld niet te snel op.

Hoihoi,
Leuk dat je een berichtje stuurt. Ik heb alleen al iemand gevonden. Veel succes nog verder!

Groetjes Jamie