Mijn vriend en ik willen in juli 2015 voor een maand naar Tanzania.
Een deel van deze reis is al ingevuld. We willen de Kilimanjaro gaan beklimmen en op safari. Daar trekken we maximaal 2,5 week voor uit.
Voor de resterende tijd hopen wij tips te kunnen krijgen! We willen sowieso nog naar Zanzibar, maar denk dat je dit na 5 dagen ook wel hebt gezien? We houden van avontuur en horen graag welke plekken jullie adviseren.
We zijn beide docent en pedagoog en zouden het leuk vinden om wat binnen lokale scholen te doen, maar vraag me persoonlijk af of dit realistisch is voor één week.
Alle tips zijn welkom! 
Hoi Jolien,
Leuk dat jullie naar Tanzania willen komen in juli 2015. Hoewel backpacken hier lastiger is dan bijvoorbeeld in Zuid-Oost Azie, zijn de meeste plekken wel met openbaar vervoer bereikbaar. Gezien jullie route zou een paar dagen Usambara Bergen een optie zijn. Je kunt daar trekkings doen van enkele uren tot enkele dagen. Het ligt langs de weg van Moshi/Arusha naar Dar es Salaam. Er zijn verschillende plekken om te overnachten.
Indien je scholen wilt bezoeken is dat op zich ook wel mogelijk, maar dan zou ik op een plek gaan zitten en vandaar uit verschillende bezoeken. Ik heb wel wat contractadressen. Indien je geinteresseerd bent, kun je me een prive-berichtje sturen.
Groetjes Marion
www.caracalsafaris-tz.com