Wie heeft interesse om in november ongeveer 3 weken door India heen te reizen? Globaal is het plan om te beginnen in Mumbai om vervolgens naar Goa af te reizen. Van Goa wil ik naar Jaipur en vervolgens New Delhi. Het lijkt me fascinerend om in zo’n andere omgeving rond te reizen en een voor mij nieuw land te verkennen. Ik reis graag backpackend. In mijn omgeving is er niemand die ook graag naar India wil, dus vandaar dit bericht. Ik ben 28 en heb de nodige backpack ervaring, India gaat dus ook ongetwijfeld een mooi avontuur worden :D.
Ik heb ook de planning om de maand november te reizen en ook India spreekt mij erg aan om daar door heen te reizen. Ik ben 22 jaar, ik vroeg me af ben je een man of vrouw?
heay ik wil ook heel graag naar india. ook ben ik van plan om vanaf del naar manali te gaan (het schijnt hier super mooi te zijn )ik ben 24 ,he al veel van de wereld gezien.
Hei Thalis, Keen & Anna.
Mij lijkt het ook helemaal geweldig om te backpacken door India, maar i.d.d. liever niet alleen! Ik ben al in veel Aziatische landen geweest maar nog nooit in het geweldige extreme India. Ik ben van plan om in 2014 te gaan en de duur van de reis heb ik nog niet besloten maar ik heb alle tijd (1 of 2 maanden). Wanneer gaan jullie?
grtjes Amber
Hii, goed om te lezen dat er veel interesse is om door India heen te reizen! Mijn plan is om in November dit jaar te gaan voor ongeveer 3 weken. Willen jullie ook allemaal in November gaan? Zijn jullie daarnaast geinteresseerd in de lijn Mumbai, Goa, Jaipur Delhi?
Mijn plan is om in november of rond november te gaan, het liefst 4 weken. De precieze locaties waar ik heen wil heb ik nog niet uitgezocht. Echt leuk om te lezen dat jullie ook allemaal interesse hebben in India:D thalis welke periode wil jij precies?
ik wil zowieso naar manali en goa!eind oktobr eindigd mijn contract dus de bedoeling is om in november te gaan, en vanaf india wil ik ook naar sri lanka en de fillipijnen
Heb je al iemand gevonden? Ik zie namelijk wel een match Ik wil ook graag november naar India omdat ik december doorga naar Sri Lanka met een vriendin. Ik heb eigenlijk geen backpack ervaring, maar daar zorg ik dan wel voor Ik wil het wel heel graag, maar ik zoek dus ook iemand om mee te gaan.
Ik ben trouwens 26 jaar en ben wel in voor een avontuurtje Misschien kunnen we kennismaken oid?
Groetjes,
Cleo