Backpacken door Australië juli zomer 2012

Hoi allemaal!

Ik ben een 19-jarige vrouwelijke student en ik wil er graag even tussen uit voordat ik aan mijn studie begin! Ik wil in juli deze zomer Australië gaan ontdekken, voor ongeveer 4 tot 6 weken. Het liefst wil ik alles zo low-budget mogelijk houden. Het plan is om in Sydney te beginnen en dan de oostkust af te reizen naar Cairns.

Nou lijkt het me leuker om reisgenoten te hebben dan om in mijn eentje te gaan!

Verder nog iets over mij, ik ben spontaan, gezellig en ik sta open voor andermans ideeën.

Ik hoor het graag!

Groetjes Lara

Hoi Lara,

Leuke plannen hoor! ik ben zelf ook 2 keer in Australie geweest en het is echt geweldig!!! Ik zou je niet te druk maken over het feit of je alleen zou gaan, in aussie ontmoet je dagelijks heel veel mede reizigers die ook alleen zijn en waar je lekker je tijd mee kunt doorbrengen! En anders kun je er ook altijd voor kiezen om via een reisorganisatie te gaan zoals Activity International (www.activityinternational.nl). Ik ben de eerste keer ook via hun gegaan en je kunt dan met een groepsvlucht reizen zodat je lekker met een aantal mensen naar aussie vertrekt en dan kunt kijken of er iemand tussenzit die jou wel aardig lijkt om verder wat mee te gaan ondernemen.
Ze kunnen je trouwens ook helpen met het plannen van je reis! :zon02:

succes ermee!

groetjes merel