Mijn naam is Kim, 22 jaar oud. Ik zoek een man of vrouw die vanaf oktober 2016 door Zuid-Amerika wil reizen. Ik ben eenmaal eerder in Zuid-Amerika geweest, en ik ben echt verliefd geworden op dit werelddeel. Graag zou ik een reis willen maken door Bolivia, Chili (het liefst ook paaseiland), Argentinie, Ecuador en de Galapagos eilanden. Ik heb al veel reiservaring, maar dit is toch wel even iets anders. Alleen is ook maar alleen en daarom ben ik op zoek naar een gezellige, reislustige en enthousiaste medereiziger die samen met mij Zuid-Amerika wil ontdekken. Spreekt dit plan je aan dan hoor ik graag een reactie. Wellicht kunnen we samen reizen voor een stukje of de gehele reis.
Ik ben een vrouw ook en zou ook dolgraag dit gedeelte van Zuid-Amerika bezoeken. Maar het liefst wil ik in hotels slapen … hoe zie jij de hostels? Wat kan ik daarbij verwachten? Ik ben een werkende vrouw en heb niet veel verlof dan 3 tot 4 weken per jaar!!
Ik zou anders wel een gedeelte van je reis met je willen doorkruisen? Ik ben zelf al in een gedeelte van Bolivia geweest Titicacameer en Peru, Macchu Picchu. Wat ik zelf heel graag wil is bijvoorbeeld een dagje Santiago en daarna door naar Paaseiland, heb me laten vertellen dat daar niks te zoeken valt voor meer dan 1 dag, dus leek 4 dagen mij toch wel leuk. En daarna door naar de gletsjers van Chili en Argentinie. En op Galapagos doe je een cruise van 6 dagen en die brengt je dan naar de geplande eilandjes. En een dagtour Quito is ook wel leuk. Je bent wel verplicht om Internationale vluchten te nemen, omdat het dan anders niet kan ofzo?
Kijk maar op mijn facebook online, ‘Travelling is my life’ over mijn hobby’s en wie ik ben en laat maar weten wat je vindt? Groetjes. Nazrien
Wie wil mee met deze globetrotter? Check je ook even mijn FB page online?
Patagonië, Galapagos of Paaseiland in nov 2016 of jan. 2017
Ik ga vanaf oktober 7 weken door Zuid-Amerika reizen. Ik begin en eindig in Rio, verder staat er nog niks vast. Graag wil ik Brazilië, Chili, Argentinië (Patagonie) en eventueel Bolivia bezoeken. Misschien kunnen we eens chatten, mailen om onze wensen en passies te delen…?
Wat leuk dat je ook gaat rondreizen door Zuid-Amerika!
Ik heb de vluchten inmiddels geboekt, samen met een meisje die ik via een ander reisforum heb leren kennen.
Begin oktober vliegen we naar Buenos Aires. Lijkt me leuk om verder te mailen oid. Weet jij hoe je een prive-bericht kunt sturen?
Ik zoek nog een reisgezel voor Chili en Paaseiland tussen 11oktober en begin december.
We zouden dan met zijn 4 zijn,momenteel zijn we met 1 man en 2 jonge dertigers(v).
Dus mocht je dan die richting willen uitgaan hoor ik het graag.