backpack tas voor binnenland reis?

Hallo, graag wil ik weten wat je het beste voor tas mee kan nemen, als je het binnenland wil verkennen.
Backpack tas of een gewone rugtas??

Heej Ingrid,

Het ligt er een beetje aan hoe lang je naar het binnenland gaat, ga je een aantal dagen dan kan je een rugtas mee nemen of een kleine backpack. Ga je meerdere dagen naar het binnenland (bijv 7 of langer) dan zou ik een grote backpack mee nemen. Ik weet niet of je al een backpack hebt aangeschaft? Ik heb de mijne gekocht bij JoHo vooral omdat ik geen flauw idee had wat voor backpack handig was en ik heel veel vragen kon stellen in de winkel. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb!

Groetjes

Hallo Ingrid,

Veel tours naar het binnenland duren 4 dagen. Er is meestal een limiet aan wat je mee mag nemen. Als je per vliegtuig naar Awarradam en Palumeu gaat mag je bijvoorbeeld 6 kg per persoon meenemen. Voor Kasikasima is de limiet 8 kg.

Op de standaard trips hoef je in principe geen lange afstanden te lopen met je bagage. Het blijft beperkt tot het brengen van de bagage naar het vliegtuig, de korjaal of je hut. Een gewone weekendtas van de markt met daarnaast een kleine daypack (niet laten wegen :wink: )als handbagage heeft bij mij prima gewerkt. In plaats van een weekendtas kun je ook een klein model rugzak meenemen.

Suriname Dashboard - reizigersinfo

Veel plezier!