Hai!
Over minder dan 2 weken vertrek ik samen met een vriendin naar Thailand. Wij hebben beide een 40-60 liter backpack gekocht.
Nu vroegen wij ons af, of er iemand is die antwoord heeft op onze vraag.
Namelijk:
-
Wat het verschil is tussen een travel cover en een rain cover, om over je backpack heen te doen. Is er veel verschil in. En kunnen we eventueel de rain cover tijdens de vluchten gebruiken of is het eerder aan te raden om een travel cover aan te schaffen.
-
Is het echt nodig om een travel cover aan te schaffen om die ter bescherming over je backpack heen te doen, tijdens de vluchten?
Alvast bedankt!
Hee Julia,
Ik gebruik geen van tweeen… Zaken die echt niet nat mogen worden gaan bij mij in plastic bewaarbakjes.
Als je weet wat tupperware is… dat soort bakjes. De Action staat er vol mee voor weinig…
Het kan zijn dat in het regenseizoen (en dat is het als je weggaat) backpacks bovenop worden geladen, en dus nat worden.
Het best (ook vanwege veiligheidsredenen) reis je dus met een grote backpack (waar alle spullen in zitten die nat mogen worden/ niet
waardevol/niet van levensbelang/daar gewoon te koop zijn: Kleding, cosmetica, schoenen e.d. )
en een kleine backpack die je ALTIJD bij je houdt (met waardevolle spullen/ID/ medicijnen/bankpassen/ laptops e.d)
Hans.
1 like