Hey lieve mensen,
In oktober is het eindelijk zover! Mijn reis naar Australië gaat beginnen. :cheer2:
Dit keer ga ik 1 jaar reizen en werken door Australië. Ik ben niet echt van plan om te gaan hiken. Maar meer van hostel naar hostel te gaan met openbaar vervoer. Ik mag ik het vliegtuig 30 kg meenemen. Ik ben niet iemand die echt veel spullen nodig heeft.
Enige wat ik nog echt nodig heb voor mijn reis is een koffer.
In 2014 ben ik, 6 weken op een toeristenvisum, met een normale koffer gegaan en dit vond ik toch niet helemaal ideaal.
Nu heb ik al veel bedrijven en mensen gesproken. De een raadt mij aan om voor een reistas op wielen te gaan en de ander een backpack.
Nu zat ik zelf te kijken naar reistassen met wielen, werd mij ook op een andere forum aangeraden, omdat dit makkelijk mee te nemen is door de wielen en je deze net als een backpack op kunt tillen en 1000x praktischer is dan een normale koffer.
Maar als ik in winkels praat/chat met medewerkers, zoals Travelbags online, raden zij mij toch een backpack aan, omdat deze sterker en praktischer is.
Ik vroeg mij af wat jullie zouden doen? Ik weet het niet namelijk niet meer haha :nadenken:
Merk maakt niet veel uit en bij budget zat ik aan 200€ te denken, maar kan eventueel meer worden als ik echte een goede heb gevonden. Zo’n backpack gaat toch, hopelijk, langer mee dan 1 jaar ![]()