Backpack maatje Jul/Aug 2016 Midden Amerika | Nairobi-Cape Town | Mexico-Cuba | Myanmar-Vietnam | Iran-Afganistan/Pakistan

Hallo!:biggrin:

Ik ben Tessa, deze zomer 23 jaar en ik wil in juli en augustus 2016 gaan backpacken! :wereld: Ik heb al een groot deel van de wereld gezien en al 2 grote reizen alleen gemaakt. Nu wil ik deze zomer weer een toffe reis gaan maken, alleen zijn de bestemmingen waar ik naartoe wil niet supersafe om als meisje alleen te reizen. Daarom lijkt het mij ook een keer leuk en gezellig om met iemand samen te reizen! Echt een voorkeur voor landen heb ik niet, maar wel iets waar ik nog niet geweest ben. Europa, Zuid-Amerika, Thailand, Marokko, Israël, Nieuw Zeeland en Australië enzo heb ik al gezien!

Wat mij nu erg aanspreekt zijn:

• Mexico en Cuba (Cuba combineren met Mexico maakt de vluchten een stuk goedkoper!)
  • Midden Amerika; van Colombia over land tot Mexico
  • Afrika; van Nairobi (Kenia) over land de big five spotten naar Cape Town (Zuid-Afrika) (vergeet niet een dagje Doha of Dubai met de overstap!)
  • Zuid-Oost Azië; over land van Myanmar via Chiang Mai/Pai, Laos/Cambodja en Vietnam.
  • Midden oosten; vanaf Teheran (Iran) naar Pakistan/Afghanistan, misschien wel tot New Delhi (India).

Word je niet enthousiast van deze plannen? I dooooo! :zon02: Stuur vooral een berichtje! Via FB mag natuurlijk ookhttps://www.facebook.com/tessavdeng

Adiossss!:dag:

Hallo Tessa,

Ik heb je een berichtje verstuurd via FB :slight_smile:

Heee! Ik zie niets op FB, ook niet in m’n ongewenste postvak.

Ik heb je een privé berichtje gestuurd via het forum, misschien werkt dat wel.