back in holland!

(origineel bericht op be-more.nl)

back in holland!

Ook nog maar even een berichtje uit nederland.
De vlucht is helemaal goed gegaan, net als op de heenweg hadden nina en ik het goed voor elkaar, ieder een halve stoel extra.
Aangekomen op brussel liep iedereen natuurlijk met dikke jassen en uggs, bij mij was het iets anders… Een sjaal en teenslippers.
Paps, mams en stan stonden me op te wachten, gelukkig met een dikke jas en warme schoenen. Daarna afscheid genomen van nina. Onderweg naar huis al veel verteld aan moeders, vaders en bro en thuis de 1140 foto’s laten zien. Was weer als van ouds gezellig! Thuis aangekomen van een heerijk broodje kaas genoten, die had ik gemist!
Verder moet ik hier heel erg wennen. Het is niet alleen 45 graden kouder, maar ook de mensen op straat groeten je niet meer en ik leef ineens weer tussen allemaal mzungu’s. Gelukkig heb ik de foto’s en de heerlijk cd met afrikaanse muziek om terug te denken.
Gister wel een super leuk suprise welcome back party gehad van me vriendinnetjes! Had helemaal niks door, had me gewoon gekleed op een avondje costa kijken met daphne en pien… Maar daar stonden ze dan, schrok me rot! Daarna lekker de foto’s gekeken en verhalen verteld.
Ohja en me bedje slaapt heerlijk, geen klamboe, geen gezoom en geen lattebodem.

Voor degene die het nog niet wisten al mijn foto’s en een paar filmpjes staan op facebook.

Heel erg bedankt allemaal voor de intresse en alle leuke reacties, wie weet komt het nog zover dat jullie mij over een paar jaar weer kunnen gaan volgen.

Merry christmas and a happy new year!!!
x

(origineel bericht op be-more.nl)