Back home

(origineel bericht op be-more.nl)

Back home

Zaterdagnacht afgezet bij het vliegveld in Entebbe. Samen met Joy en Jordy vliegen naar Istanbul. Gelukkig kunnen slapen tijdens het vliegen in de nacht. Erna helaas een lange stop in Istanbul. Uiteindelijk op weg naar Nederland!
Joy en ik deden onze mooie cadeau aan; een Gomez (traditionele jurk) zodat we onze familie in stijl konden ontvangen. Mensen stonden ons wel verbaasd aan te kijken. Koffer gepakt stond mijn familie/vrienden klaar met een grootte ballon en vlag met welkom terug! Stonden verbaasd te kijken en dachten blijkbaar dat ik mijn kleren kwijt was!
Hartstikke leuk om iedereen weer te zien ondanks dat ik een beetje brak was na de reis. Met de trein naar huis; wat is Nederland toch plat! Omgeving in Uganda is zoveel mooier! Eerlijk gezegd mis ik Uganda nu al. De geweldige mensen, de omgeving en het werk! De mensen zijn daar zo vriendelijk en geven je een thuisgevoel. Ze hebben allemaal een plekje in mijn hart gekregen! Het is dus zeker weer wennen in Nederland. Ik denk al na over mijn volgende reis naar Uganda maar eerst afstuderen! Hieronder nog een paar foto’s van mijn aankomst :slight_smile:

Bedankt dat jullie mij allemaal hebben gevolgd en bedankt voor de lieve en leuke reacties!!

(origineel bericht op be-more.nl)