Baby spul in Thailand, wat gebruiken ze?

Over 2 weken vertrekken we naar Thailand. We nemen een tas met baby en kinderspul mee naar Bangkok. Dit brengen we naar een opvanghuis toe.
Gisteren was ik al vast begonnen met spulletjes verzamelen. Ik kwam vanalles tegen, dingen die ze hier in NL veel gebruiken. Maar mijn vraag, wat word er gebruikt in Thailand?

Heb nog een hele stapel met hydrofielen liggen, met dank aan forumlid Steven weet ik dat ze het daar gebruiken. Maar kwam ook nog veel rompertjes tegen en flesjes (van het merk Avent) Gebruiken ze daar rompers? Kennen ze dat? Straks sleep ik alles mee en hebben ze geen idee wat ze daar nou mee aan moeten.

Misschien voor sommigen een rare onbenullige vraag…maar voor mij nu even belangrijk. Wil namelijk zo veel mogelijk meenemen en daar de mensen blij maken! Maar dan wel met dingen die ze echt kunnen gebruiken!

Romperts niet, flesjes wel. Laat maar weten als je nog meer vragen hebt.

Dankjewel! De flesjes zal ik dan zeker meenemen! Zijn nog zgan en heb natuurlijk zelf 2 kinderen en 2 keer opnieuw alles aangeschaft met als gevolg veel te veel en dus veel bijna niet of niet gebruikt! Greep iedere keer weer dezelfde. Maar uitkoken doet ook wonderen;)

Dunne truitjes met lange mouwen dan? Normaal zou ik denken van wel ivm malaria. Maar in Bangkok komt dat natuurlijk niet voor…Maar weet wel dat je in Bangkok een hoop muggen kunt hebben. Ook is het misschien handig tegen bescherming van de zon. Maar heb er eigenlijk geen kinderen gezien die lange mouwen droegen.

Mocht je zelf nog tips hebben, zijn welkom hoor!

Zou graag willen weten waar de mensen nou echt behoefte aan hebben!