Baan in buitenland vanaf eind april/begin mei 2015 gezocht

Hallo,

Ik ben 22 jaar en op zoek naar een fulltime/parttime baan in het buitenland vanaf eind april/begin mei tot ongeveer eind augustus/begin september.
Qua functie lijkt het me leuk als au pair, toerisme (frontoffice, camping, travel agent), summercamps, administratie of iets dergelijks.
Ik ben best bereid om alles te betalen en regelen in het buitenland als er leuke vacatures zijn, maar ik heb niet het geld om organisaties meer dan 500 euro te betalen om uiteindelijk in een ander land te kunnen werken en daarnaast ook nog zelf vliegtickets regelen. Niet dat 500 mijn maximale budget is hoor. Maar ik vind dat organisaties zoals bemiddelingbureaus altijd overdreven prijzig zijn, wat mij juist belemmerd in het werken in het buitenland.

Als de minimum niveau MBO 3 of hoger is kom ik er helaas net niet voor in aanmerking.

Mocht er iemand zijn die tips, aanradingen, suggesties etc heeft hoor ik dat graag.
Ook ervaringen zijn welkom en overige tips :slight_smile:

Bij voorbaat dank

Probeer vacansoleil, sunweb etc

Hi Benjamel,

Kijk eens op www.jobcoconut.com of specifiek deze link voor Nederlandstalige vacatures in het buitenland Dutch Speaking Jobs across Europe - Job Coconut sommige bedrijven kunnen je misschien ondersteunen met het boeken van een vlucht etc.

Hoi, niet vanaf begin mei, maar Wij zijn vanaf 2e helft juni tot half augustus, dus zo’n 8 weken op zoek naar een au-pair voor onze kinderen. We zijn een gezin met 2 kinderen van 6 en 8 en wonen en werken in zweden. Mocht je intresse hebben kun je ons mailen op info@ristafallet.se
Groetjes Mathilde

Beste,
Ik heb een idee voor u
Hier in casablanca (Marokko) KUNT U TERECHT KOMEN
u kunt ook werken bij belgische of Nederlands bedrijven
u hebt altijd mooi weer zon strand enzo
Dus hier is mijn nummer voor meer info 00212608616819
Ik was toen ook in belgie in antwerpen maar ben zelf teruggekeerd
Als u wilt komen naar Marokko kan ik alles voor u regelen
Mvg