B&B / hotel beginnen op Ibiza

Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben een aantal jaar gewerkt op Ibiza voor een grote hotelketen. Wij willen nu zelf een B&B of klein hotel beginnen op het eiland. Wij kennen het eiland goed en denken dat er dit een perfecte plek is voor het starten hiervan.

Ons plan is om een gezondheids B&B te beginnen. Hiermee onderscheiden wij ons van andere B&B`s en hotels op het eiland. Mijn vriendin is personal trainer, en binnenkort heeft ze haar diploma voedingsdeskundige. Ik ben daarnaast meer op het vlak van administratief en operationeel in de B&B actief. Het beginnen van een B&B is natuurlijk vrij lastig, en dit heeft voornamelijk te maken met financiering, en daarnaast de verkoop, de klus om de kamers succesvol te verhuren.

Wij zijn op zoek naar mensen die interesse hebben om mee te willen doen met ons plan. Wil je meedoen en wonen en werken op Ibiza ? En waar ben je goed in ? Hopelijk kunnen we volgend jaar de eerste gasten ontvangen. Of mee te willen financieren? Of ervaringen willen uitwisselen of ons op een andere manier van informatie te willen voorzien. Wij zijn benieuwd naar reacties!

gr
Vincent

ik weet niet of jullie de stap onderhand alstappen hebben gezet anders heb ik ook interesse om te investeren en te vestigen op ibiza.
mvg,

john

Goedendag, Ik zie jullie oproep uit 2008 en ben benieuwd of dit inmiddels gelukt is ? Groetjes Rosalie

Hoi allemaal,
sorry dat ik nog geen reactie heb gegeven op jullie berichtjes, ik ben een tijdje niet op deze website geweest vandaar.
nee wij hebben nog geen b&b, zijn nog steeds erg geïnteresseerd en hopen dus wel een keer echt zover te komen :slight_smile:
gr
vincent

succes!!!