Azië overland in februari

Hallo,

Ik ga samen met een vriendin rond februari (of ietsje later) overland naar Azië reizen (eerst trein, daarna Trans-Mongolië Express naar Peking en vervolgens door naar Vietnam. Daarna plannen we nog een rondreis in Laos en Cambodja. Het vervolg van de reis is voorlopig nog ongekend… :slight_smile:
Boot naar Australië? Terugreis overland? …
Aangezien het altijd leuker is om met meerder mensen samen te reizen of samen een coupé te boeken voor de Trans-Mongolië, bij deze een oproepje aan iedereen die deze trip (of een deeltje ervan ;)) met 2 Belgen ziet zitten. :biggrin:

Groetjes,

Elke

hey Elke,

Klinkt goed, de Trans Mongolie Express staat al lang op m’n actielijstje. Ik ben ook van plan om in het voorjaar op pad te gaan en Azie staat dus ook op m’n lijstje. Precies reisplan heb ik nog niet, maar dit klinkt wel goed.

ff iets over mezelf: ik kom uit Eindhoven, werk als eindredacteur van een tijdschrift, maar ik vind dat het hoog tijd is om te kappen met carriere maken en te beginnen met reizen! Inmiddels dus ontslag genomen en bezig met voorbereidingen. Ik hoor graag van jullie.

grtz Joris

Hey
ik wil graag weg in feb en het liefst door thailand en vietnam heen… loas en combodja ook helemaal super… het is de eerste keer dat ik alleen ga reizen dus weet niet zo goed waar ik moet beginnen en hoe meer mensen hoe beter…

ik ben net terug van een vakantie uit thailand echt een super land… eind dec stop ik met werken ik kom uit uden en ben 20 jaar…

Gr Isa