Hej!
Ik ben bijna 20 en heb net de reis amsterdam-hongkong door mongolie en kriskras doo china achter de rug. Mijn droom was altijd om deze reis af te maken. maar ik ben dooromstandigheden weer terug bij af. De kick en schoonheid van grote stukken overland reizen trek mij nog steeds en ik heb nog wat tijd over. Heeft er iemand zin om samen met mij binnenkort weer een een grote afstrand af te leggen?
Hey Sanne, ik wil begin februari met de trein naar Istanboel gaan (en onderweg wel een paar tussenstops maken in Wenen, Budapest en Bucarest.
Laat maar weten als dit je aanspreekt. Ik heb de Trans Mongolie Express ook gedaan in oktober trouwens
hallo
ik wil deze zomer naar china/vietnam.
als je zin hebt om zamen te gaan mag je me mailen [EMAIL=“mariekebosma87@hotmail.com”]mariekebosma87@hotmail.com
dan kunnen we samen plannen maken om te zorgen dat het de reis van ons leven word
groetjes marieke
Hey,
Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben single ben niet op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen. Mail:jaredocampo@hotmail.com