Azie of afrika van 20 mei tot 1 juli

Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben chawa 22 jaar en over 4 weken klaar en wachtende totdat ik met mijn coschappen kan beginnen.
Voordat ik 2 jaar ga buffelen als co assistent wil ik een mooie reis maken.
Zowel afrika als azie en dan met name china en thailand trekken me.
Maar als ik heel eerlijk ben sta ik voor alles open.

Omdat er niemand in mijn omgeving mee kan zoek ik hier een leuke en enthousiaste jongen of meisje die net zoals ik in is voor een heel leuk avontuur.

Graag krijg ik al jullie berichtjes en kunnen we binnenkort samen een moie reis gaan plannen.
Groetjes
Chawa

Via Wereldwijzer app

Hoihoi!
Wat dacht je van Kenia? Het land van de eeuwige glimlach, hakuna matata en pole pole (rustig aan)?

Helaas kan ik je reismaatje niet zijn, want ik woon hier in Ukunda (zuidkust) en leidt een redelijk lokaal leven, maar ik kan je het land zeker aanraden en evt helpen met je reisplannen, vragen en boekingen.
Stuur dus gerust een pb‘tje als je geïnteresseerd bent geraakt en deze kant op wilt komen!

Veel reisplezier!

Groetjes uit het bloedhete Kenia!

Via Wereldwijzer app

Hoi Chawa,

Ik ben van plan om in april/mei/juni richting Mongolië te vliegen om daar een rondreis te paar te maken. Vanuit daar is mijn plan om door te reizen naar Bejing en dan een rondreis door China te maken. Wellicht dat we onze reisplannen op elkaar aan kunnen sluiten. Er staat bij mij nog niet zo veel vast, maar ik ben in principe vanaf begin april vrij. Ik zou dan eind april/begin mei naar Mongolië kunnen gaan en dat ik dan dus half/eind mei in China aankom.

Ik ben zelf 25 en ik studeer eind maart af voor mijn master verander management aan de erasmus universiteit. Ik heb al redelijk wat rondgereisd en ik wil nu weer een mooie reis maken voordat ik aan het werkende leven begin.

Mocht het je leuk lijken om misschien een stuk samen te reizen lijkt het me leuk om verder te praten via facebook (Marlies Ruigewaard) en misschien een keer af te spreken.

Groetjes,
Marlies

Hallo Chawa,

Mijn naam is Jan en ben 27 jaar. Ikzelf ben me nu ook aan het oriënteren voor een verre reis, maar sta nog echt in de startblokken. Vorige jaar hebben we een rondreis gemaakt in Thailand, Laos en Maleisië en ga daarom liever naar Afrika of Amerika.

Indien je nog steeds van plan bent om te gaan hoor ik graag van je. Ik ben wel beperkt door mijn werk in tijd, en kan maximaal vijf weken vrij nemen. Bij voorkeur in Mei.

Hallo Chawa!

Wat ontzettend leuk bericht! Ik zit precies met hetzelfde probleem en zit ook te twijfelen tussen Afrika (zuid-Afrika voornamelijk) en Azie.
In september hoop ik met mij opleiding weer te starten, ben er nu een half jaar tussenuit om te kunnen reizen.
Misschien kunnen we wat informatie uitwisselen en kijken of het wat voor ons beide is.
Ik ben zelf bijna 21.

Groetjes Lisette