Azië & Afrika vanaf januari 2012 tot.... 2013?

Hallo allemaal!

Ik ben een jongeman van 26. Ik heb al wat reiservaring (2 x een half jaar in het buitenland gewoond, half jaar in een auto door Australië gereisd, korte backpack reizen in Noord en Zuid Amerika) en ik ben nu een grote reis aan het plannen.

Tot nu toe is mijn plan nog niet veel gedetailleerder dan ‘door Azië en Afrika reizen tot mijn geld op is’. Ik heb goed gespaard dus dat kan wel 1 of 2 jaar duren.

Ik zit er aan te denken om via Rusland met de trein naar China te gaan. Of om direct een ticket naar Bangkok te boeken. Vooral wil ik wel een beetje in kaart brengen wat ik allemaal wil zien, maar tot nu toe zijn er nog helemaal geen concrete plannen.

Verder ben ik net als de meeste reizigers een easy-going, sociaal persoon. Soms wat impulsief, verrassend, eigenwijs. Ik wil veel cultuur en natuur zien maar ook de lokale bevolking leren kennen en af en toe een avondje flink uitgaan.

Wie wil ook rond die tijd die kant op en heeft zin om samen wat ideeën uit te wisselen en misschien voor korte of lange tijd samen te reizen?

Groeten

fuego

Anyone? :slight_smile:

Hoi Fuego (is dat je echte naam?) Hoe staat het met je plannen? Ik (jongedame, 23 jaar) ben zelf van plan om vanaf februari een paar maanden door India en Nepal te gaan reizen, dus misschien kunnen we wel een stukje samen reizen :slight_smile:

Groetjes Lout!