Avontuurlijke reizigers gezocht 18-35 t.b.v. interview

Kia ora!

In 2007 heb ik met heel veel plezier een rondreis gemaakt door Nieuw-Zeeland met het toen pas opgerichte Haka Tours. Een geweldige ervaring.

Nu, bijna drie jaar later ben ik in het kader van mijn afstuderen aan de opleiding Vrijetijdsmanagement aan de NHTV te Breda voor dit bedrijf de Nederlandse en Duitse markt aan het onderzoeken. Een van de hoofdvragen van mijn onderzoek is wie nou eigenlijk die avontuurlijke reiziger is die naar Nieuw-Zeeland eigenlijk is. Wat drijft hen om 24 uur te vliegen naar dit verre land? Wat verwachten zij en wat zijn hun wensen?

Onder andere deze vragen hoop ik met behulp van enkele van jullie op te lossen. Ben jij daarom tussen de 18-35 jaar oud en zit je er over na te denken om naar Nieuw-Zeeland op vakantie te gaan of ben je er al geweest en heb je tijd voor een interview: neem dan contact met mij op. Het interview zal maximaal een uur in beslag nemen. Het interview kan bij jou op locatie gevoerd worden of via Skype.

Geef een reply op dit bericht of mail naar rbroeck ‘apenstaartje’ gmail.com als je interesse hebt. Dan neem ik zo spoedig mogelijk weer contact met je op.

Vriendelijke groet,

Ralph
Student vrijetijdsmanagement

Hoi,

ik ga zelf dit jaar naar australie en nieuw-zeeland
woon in brabant (dus in de buurt van de nhtv)
ik ga zelf in nieuw-zeeland reizen met stray travel.
weet niet of het de bedoeling was dat ik mijn reis ging maken met haka tours. anders ben ik wel bereid je te helpen
ben 22 dus val in je doelgroep.

ik ga 13 februari weg en ben 13 mei weer terug. Weet niet voor wanneer je moet interviewen en of dat in mijn drukke schema nu is in te passen.

groetjes Sanne

1 like

Hey Sanne,

Leuk dat je reageert! Voor dit interview maakt het niet uit met welke reisorganisatie je door Nieuw Zeeland of misschien zelfs zelfstandig door het land reist.

Het interview zal in jouw geval vooral gaan over waarom je met een bepaalde reisorganisatie gaat, wat je verwachtingen zijn en waarom je hebt gekozen voor een bustour als manier van reizen.

Ik wil de interviews vanaf volgende week tot 12 februari inplannen. Ik ben benieuwd of je de komende dagen tijd voor mij hebt. Toevallig zit ik zelf eind april tot eind mei in Nieuw-Zeeland, dus mochten we geen afspraak gepland krijgen dan zie ik je misschien daar :dag:.

Ralph

Hoi Ralph,

Ik zit nu bijna een jaar in Nieuw-Zeeland en was hier 4 jaar geleden ook op vakantie.

Mogelijk kan ik je helpen via een interview. Je kunt me mailen of skype toevoegen. Mijn skype naam is haste18.

Groeten,
Ruud

1 like