Ik ben vrouw, ir, wedstrijdroeister en 66 en zoek tochtgenoot(en) met een uitstekende loopconditie, voor het gezamelijk maken van trektochten in bijv. Peru, Columbia, VS, Australië. Dat zou een individuele tocht van SNP kunnen zijn. Zij kunnen als het moet met volledige trektochtbepakking, w.o. lichtgewicht tent, lopen. Dat kan ik uiteraard zelf ook.
Ik woon in Den Haag.
Mies
Hoi Mies,welkom op wereldwijzer!
Nou je kan altijd een berichtje plaatsen in het reisgenotenforum als je iemand zoekt om samen trektochten tedoen door Midden Amerika.
De Inca Trail neemt je mee op een onvergetelijke reis door de Peruviaanse Andes. Het pad werd aangelegd door de Inca’s en begint niet zo ver weg van de stad Cuzco.
Het is een 3/4 dag durende trektocht, de moeilijksheidgraad is gemiddeld / moeilijk. De hoogste pas neemt je mee naar een hoogte van 4.200 meter.
De natuur is onvoorstelbaar is alleen al het idee dat je in de voetsporen van de Inca’s wandelt is zo opwindend. Gedurende de trektocht zul je enkele uitstekende ruïnes zien maar de grote beloning is, natuurlijk, de aankomst aan The Lost City of the Incas: Machu Picchu.
Nou Mies suc6 nog met je voorbereidingen alsook met het vinden van een reismaatje!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto (Machu Picchu)
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgsydzMasN2TQ5ZuVFp2Z0tmV3jSVRIZ1D1mFhPKLpOxsF1hk4