16 Daagse rondreis voor single only’s. Niet alleen vrijgezellen maar alleen reizigers, wie oh wie heeft er zin om naar dit mooie land van de glimlach te gaan.
Ga de uitdaging met jezelf aan om alleen je spullen te pakken, nieuw land, cultuur en leuke mensen te leren kennen (en ook jezelf ;)).
Deze tweeweekse reis combineert de hoogtepunten van Thailand met een heerlijk verblijf op een tropisch eiland. Per boot, fiets of tuk-tuk kun je kennismaken met de bruisende hoofdstad Bangkok. Je bezoekt boeddhistische tempels en maakt kennis met de kleurrijke bergstammen tijdens een indrukwekkende trektocht in het noorden van het land. Tenslotte is het feesten en luieren op het tropische eilandje Koh Samet.
vroeg me af wanneer deze reis plaats vindt en waar je hebt geboekt.
Ik wil namelijk zsm ook op reis naar Thailand en het lijkt me leuker om dat niet alleen te doen in het begin.
Groetjes van Sylvia
ik ben ook van plan om naar thailand te gaan.
Eerst naar Bangkok, dan waarschijnlijk door naar het zuiden van Thailand en na 1 of 2 maanden door naar Australië.
Ik schijt alleen een beetje in m’n broek om alleen te gaan. Vooral in zo’n grote stad als Bangkok.
Zelf denk ik dat ik ongeveer in januari 2009 zal gaan…
Wanneer was jij van plan om te gaan?
Ik ben trouwens Iris, 21 jaar, woon in Zeeland.
Ben al eerder alleen op reis geweest, ook een jaar door australie en een aantal maanden door azie en het is goed te doen hoor, maak je maar geen zorgen!
Maar het is zeker gezelliger, vooral in een chaotische stad als Bangkok, om met iemand anders te zijn.
Je hebt nog tijd genoeg om wat af te spreken dan.
Veel plezier en succes!!!
Groetjes Sylvia
Ik zit er ook aan te denken om in januari naar Thailand te gaan. Ben 2 maanden geleden een maandje naar Maleisie gegaan en dit beviel me echt super goed!! Super leuke mensen en mooie omgeving daar! Hoorde alleen dat ze in Thailand de Engelse taal wat minder beheersen.
Ik vind alleen gaan ook heel eng en zou ook liever met iemand reizen, maar ik denk dat Azie wel het veiligst is om alleen te reizen mocht je dat toch echt willen.
Je hoeft je echt geen zorgen te maken alleen in Bangkok. Het is idd een errug grote stad, maar je hoeft je geen moment onveilig te voelen. De Thai zijn altijd erg behulpzaam en zullen het zeer op prijs stellen als je een paar woordjes van hun taal spreekt.
Als je meer vragen hebt of informatie wilt hebben, kom dan eens op het Thailand-forum kijken: