Hoi Allemaal,
Ik ben Sophia (v. 22jaar)
Ik wil heel graag dit jaar in oktober, naar Nieuw-Zeeland voor een paar maanden en daarna door naar Australie! Dit in combinatie met reizen en werken. Lijkt het je leuk om samen het avontuur aan te gaan? Of eventueel met n paar mensen samen? Let me know!
Groetjes,
Sophia
Hi Sophia,
heb je al eens aan een groepsvlucht gedacht? Je gaat dan met een paar andere mensen richting Nieuw-Zeeland of Australie. wil je hier meer over weten mail dan naar bart@activityinternational.nl
Groetjes
Bart
Hoi Bart,
Ja, maar dat is dus via een organisatie…
En daar ben je dus ook veel meer geld kwijt, dan dat je t zelf regelt.
Of heb ik dit fout?!
Groet,
Sophia
Hoi Sophia, Dat hoeft niet altijd zo te zijn, wij hebben tickets, startpakketten, en combi’s…je kunt het zo duur maken als je zelf wilt. je mag altijd een gratis vrijblijvende offerte aanvragen. Wij bieden je natuurlijk ook veel meer ondersteuning bij je verdere voorbereiding. Ik ben zelf 1 jaar in Australie geweest en 1 jaar in Nieuw Zeeland dus ik kan je veel tips geven omdat ik alles zelf heb ervaren. Soms is goedkoop ook duurkoop, plannen kunnen tijdens je reis veranderen, niet alle tickets zijn wijzigbaar, bij ons wel…dus vrijheid tijdens je reis ook veel waard! mail me gerust als je vragen hebt.
Groetjes Bart
Hallo,
Ik ben kevin 22jaar. Heb je al enig idee op welke datum je in Australië wil zijn ?
Ik ben Willem en ben van plan om in september naar Australië te vliegen om daar een jaar rond te reizen en af en toe te gaan werken. Dit wordt mijn eerste echte reis (super spannend). Daarom lijkt het mij vooral lekker om tijdens de eerste dagen/weken een (of meer) maatje(s) te hebben.
Als het klikt kunnen we misschien meer dingen samen doen (?)
Ik probeer een plekje te vinden waar ik (na een paar weekjes) een poosje kan werken (en overnachten) om daarna meer van het land te ontdekken.
Ik ben niet zo’n planner geloof ik maar het lijkt mij mooi om veel van het land te zien. Misschien een auto/busje/campertje kopen/huren om (met jouw/jullie) een poosje rond te cruisen (door the middle of nowhere) lijkt mij bijvoorbeeld geweldig. Maar ook de steden verkennen met een leuk gezelschap lijkt mij leuk. Maar waar ik verder precies heen ga? dat zie ik dan wel (hangt er waarschijnlijk ook vanaf wat en wie ik tegen kom)
Maar het gaat mij dus vooral om een maatje voor de eerste dage/weken en anders kunnen we elkaar daar misschien ontmoeten.
Spreekt het je aan, dan hoor ik het graag. (Dan kunnen we eventueel binnenkort een keer afspreken) (misschien met een groepje)
Willem
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot…_2171250_n.jpg