Begin Oktober naar Australië!!

Hoi,

Begin Oktober start ik mijn grote avontuur namelijk een reis van 10 maanden door Australië, Nieuw-Zeeland en zuid Azië. Ik ga mijn reis opstarten in Australië en ben van plan daar ongeveer vijf weken te verblijven. Hoe en wat ik in Australië wil zien en doen staat allemaal nog erg open, dus ideeë en ervaringen zijn welkom! Het lijkt me fijn mijn reis met een of meerdere reisgenoten op te starten. Man of vrouw maakt mij niet uit.

Ik zal even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 25 jaar en werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Ik ben avontuurlijk en als het zo uitkomt lijkt het me super meerdaagse trektochten te houden door nationale parken.

Lijkt dit ook iets voor jou? Laat iets weten en misschien kunnen we dit grote avontuur samen beginnen.

Groetjes Zoë

Hoi Zoë,

Ben je echt op zoek naar iemand om de reis mee te starten of voor de hele reis? Klinkt namelijk supergaaf maar ben niet het type om in mijn eentje te gaan reizen :slight_smile:

Groetjes,
Suzanne

Hoi Suzanne,

Ik zou het prima vinden de hele reis samen met maken. Het hangt er natuurlijk vanaf of we dezelfde richting uit willen en overeen komen in de activiteiten die we daar willen ondernemen. Hoelang ben je van plan te reizen?

Groetjes Zoë

Hoi Zoe,

Je plannen lijken op die van mijn. Wil zelf ook, Rond september/oktober weg voor een half jaar en wil ook eerst Australië en daarna naar nieuw Zeeland. Filipijnen lijkt me ook leuk om te oen. Schijnt erg mooi te zijn en vriendelijke mensen, maar dat is geen must. Lijkt me leuk om eens van gedachten te wisselen.

groetjes,

Hoi Steve,

Lijkt me leuk een keer af te spreken en van ideeën te wisselen. In de afgelopen weken heb ik veel gelezen of Australië en ideeën van kennissen en vrienden uitgewisseld. Ik heb al een globale route in gedachten. Woon je in de buurt van Eindhoven? Anders kunnen we ergens in het midden afspreken.

Groetjes Zoë

Hoi Zoe,