Weet iemand toevallig waar het half augustus (normaal gesproken) het minst warm is in de avond? Is dit in omgeving Antalya, Alanya, Bodrum, Marmaris of Kusadasi. Of natuurlijk een andere plaats :vak02:
Ik hoorde dat er bij Turgutreis altijd veel wind staat, waardoor het minder warm aanvoelt, maar ik kan hier nergens iets over vinden.
Dus als iemand tips heeft, hoor ik het graag!!
Bij Turgutreis staat inderdaad altijd een (soms stevig) windje waardoor het goed te doen is allemaal. Mn zus gaat elk jaar naar Belek, maar is nu in Turgutreis en ze vind de temperatuur heerlijk!!!
Ik hoef het niet koud te hebben, maar 28 graden is me net iets te warm voor de avond, een graag of 4-5 minder zou perfect zijn! Overdag kan ik veel hebben :zon02:
:D:Dwij zijn in totaal 8 jaar op vakantie geweest in foca,licht 65km ten noorden van izmir,nou als je het koel wil hebben moet je daar zijn eind augustus begin september,als de wind draait savonds ken je gewoon een jas aantrekken en je wapenen tegen een stormwind zo koud word het dan,was op den duur niet leuk meer,je kon niet meer buiten eten omdat je eten gelijk was afgekoeld en weggewaait.
het is een leuke vakantie dorp,we hielden het er 4 weken per jaar vol,maar na 8 jaar wilden we het savonds wel eens wat warmer hebben,vandaar de rond trekkende beweging door turkye,en volgende week naar dalyan,zit ook weer een maar aan en dat zijn de muggen,ik zweer het je die krengen hebben allemaal een horloge om,om 18,58 uur zie je er geen maar 1900 uur ben je lek gestoken,enig remedie is 1858 uur spuiten dan heb je geen last meer.