Ave forumleden,

ik heb mij zojuist geregistreerd onder de gebruikersnaam trangerkuda. Ik ben momenteel gepensioneerd. Tijdens mijn arbeidsjaren, heb ik - vooral de laatste decennia daarvan - zo veel als mogelijk wat gereisd. In de loop der jaren heb ik toen ongeveer vijfendertig landen bezocht in Noord-Amerika, Europa, Afrika en Azië. Antarctica, de zuidelijke helft van het Amerikaanse continent en Oceanie zijn voor mij nog onbetreden gebieden.
Sinds ongeveer vijf jaar woon ik nu samen met mijn vrouw in het zuiden van Thailand, in het stadje Trang. Wij hebben het hier beiden uitstekend naar onze zin.
Eind 2011 zijn wij begonnen met het laten bouwen van een eigen huisje hier. Medio april 2012 is dit opgeleverd en we wonen er sinds die tijd met veel plezier.
Zodra er weer wat geld in de schatkist zit, die vanwege het bouwen van ons eigen huisje aan het eind van de bouw geheel leeg was, zijn wij van plan om weer wat te gaan reizen, liefst naar landen c.q. gebieden die eerder door ons nog niet werden bezocht. We denken, dat we hiermee komend jaar een aanvang kunnen maken. Tot die tijd beperken we ons voor wat betreft het reizen, tot wat bezoekjes aan diverse delen van dit land en wellicht af en toe even de grens over naar een van de buurlanden.
Verder hoop ik (wanneer ik daar tijd en gelegenheid voor heb) met een zekere regelmaat eens op dit forum rond te kijken, in de hoop daar regelmatig interessante (reis-)ervaringen tegen te komen.
LS, trangerkuda.

Hoi trangerkuda,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand is een heerlijk land om te verblijven als je op pensioen bent!
Alle dagen zon,lekker eten,vriendelijke mensen etc…
Zelf ben ik al ontelbare keren geweest naar het land van de glimlach,ik reis gewoonlijk met de motor door de Isaan.
Je komt plaatsen tegen die je anders niet ziet als je met het openbaar vervoer van het ene punt naar het andere reis.
Nu het zal wel niet,maar moest je eventueel met vragen zitten,dan kan je die altijd stellen op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen in Thailand.
groet,georgessiam.