Nieuw op dit forum

Ik ben sinds 2 jaar weduwe (67 jaar oud)en heb vele jaren overwinterd in Thailand waarbij we dan gedurende de 2 maanden daar ook een ander omringend land bezochten. Ben goed bekend in Thailand ook wbt vervoer of binnenlandse vluchten. Zou o.a. graag Myanmar aan mijn lijst willen toevoegen
De eerste periode verbleef ik in het Noorden van Thailand om vervolgens de laatste dagen in het Zuiden aan het strand te luieren. Standplaats in het Noorden was voornamenlijk Chiang Mai-Chiang Rai
De maanden januari/februari waren de maanden dat ik in Azie was. Heb o.a. de volgende landen bezocht in Azie
Cambodja, Maleisie, Indonesie, Singapore, Sri-Lanka, India, Australie.
Het overwinteren zou ik graag weer willen oppakken om hier de koude maanden te ontlopen en ben daarom op zoek naar een reismaatje. Leeftijd 60-70 jaar
Mijn hobby is o.a. het spelen van bridge. Ook die mogelijkheid is aanwezig in Chiang Mai (Engelstalige club voor expats) Indien interesse neem dan contact op voor verdere informatie.

mvg
Adelaide

Hoi Adelaide,welkom op wereldwijzer!
Nou Thailand,heeft voor mij ook geen geheimen meer Adelaide,vooral Chiangmai is mijn uitvalbasis naar andere mooie steden en dorpen.
Zelf kom ik daaral sedert 1980,was vroeger getrouwd geweest in Doi Suthep.
Wel Adelaide,je zal wel veel tips hebben over dit magische land,die kan je altijd posten op het Thailand Forum hier op wereldwijzer.
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot,dan kan je altijd een oproepje plaatsen in het Reisgenoten Forum
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Adelaide !
groet,georgessiam.:chin: