Hallo, ik wil me even voorstellen. Mijn droom is om over een jaar of 10 in Thailand te gaan wonen. Ik wil de komende jaren allerlei informatie inwinnen om de overstap te gaan maken en dan wel goed voorbereid. Ik ben ZZP-er, heb geen pensioen opgebouwd. Ik ben zeker al 10 maal door Thailand gereisd. Ook in de rest van de wereld heb ik zo hier en daar bereisd en bekeken, maar een van mijn grootste favoriete en haalbare plekken is Thailand.
Hopelijk leer ik leuke mensen kennen via deze weg en kan ik veel leuke en fijne informatie krijgen en eventueel uitwisselen, waardoor ik mijn droom goed voorbereid kan gaan waarmaken. Tot snel mailens, zal ik maar zeggen.
Hoi Hellun,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand daar zou ik ook graag eens naartoe willen gaan,een mooi land met prachtige natuur heb ik me laten vertellen.
Nou wat betreft je toekomstplannen,als je ervoor kiest om voor vast of langere tijd in Thailand te gaan wonen heeft dit natuurlijk de nodige consequenties. Zo heb je onderdak nodig en zal er op het gebied van financiën en visa ook het nodige geregeld moeten worden.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Thailand Forum
Succ6 nog met de voorpret,Hellun !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.