Ik ben Jos van de Sandt en leef samen met mijn vrouw in het Noorden van Thailand. We zijn hier nu inmiddels ruim 2 jaar en we hebben het geweldig naar onze zin. We hebben vlak bij Chiangmai een prachtige woning laten bouwen destijds en genieten iedere dag van het land en zijn cultuur. Na meer dan 40 jaar in het onderwijs gewerkt te hebben en mijn vrouw meer dan 36 jaar in de maatschappelijke dienstverlening, hebben wij besloten om Nederland na meer dan 60 jaar definitief te verlaten! Geen wrok, maar de drang naar een andere cultuur en klimaat waren wel de belangrijkste drijfveren.
We hopen dat we nog jaren mogen genieten van Thailand en de bezoeken aan landen in dit deel van de zuidasiatische archipel…
Hoi Jos,welkom op wereldwijzer!
Nou je voorstellingsberichtje maakt me erg vrolijk:
1: het gaat over Thailand
2: je woont in mijn favourite stad,Chiangmai !
Zelf ken ik deze stad door en door,het is een erg gezellige stad om te wonen,je zal er ook geen moment vervelen er is daar van alles te doen.
Wat doet je zoal om de dagen door te komen,veel uitstapjes binnen en buiten de stad?
Ben je ook al geweest in de San Kampaeng hotsprings?
In iedergeval kan je altijd met je vragen of **tips ** terecht op het Thailand Forum
met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.:chin: