wie ben ik

Ik ben een oudere man uit Holland, die al tientallen jaren weg wil uit dit land maar door omstandigheden dit niet heb gedaan. Nu ben in alleenstaand en hoef met niemand meer rekening te houden dus ben weer op zoek naar een bestaan in een warmer land, alleen of met een niet materialistische lieve vrouw.

Hoi Hans,welkom op wereldwijzer !
Heb je al een gedacht welk zonnig land dat je gaat bezoeken,ergens in Zuid Amerika of in Azie?
Hier op wereldwijzer hebben we verschillende landenforums waar je terecht kunt met al je vragen.
Wil je ergens naar toe emigeren dan kan je altijd terecht op het Wonen en werken in het buitenland forum !
Succ6 nog met je toekomstplannen,Hans!
groet,georgessiam.

Dank Georges voor de reactie.

Ik heb nu enige maanden een goed contact via Skype en Facebook met een lieve dame in Thailand, zo goed dat zij mij heeft uitgenodigd om met haar mee te gaan naar Thailand voor een paar maanden per jaar en dan weer terug naar Nederland. (zij komt eind juli naar Nederland voor een tijdje).

Het contact is goed maar de tijd zal leren of Thailand een goed land voor mij is, wat ik tot nu toe lees erover klinkt erg goed maar er zijn uiteraard ook min punten maar dat heb je overal wel.

vriendelijke groet, Hans Wallenburg

Nou Thailand,ik zou daar graag ook eens naartoe willen gaan ,altijd zon,lekker eten,mooie natuur ! :slight_smile: