Autralië zomer 2009

Hoi,

In juni beïndig ik mijn studie en in juli wil ik voor een paar maanden naar autralie te gaan om er te gaan rondtrekken. Ik ben nog niet begonnen me de voorbereidingen dus alles is nog mogelijk maar ik wil wel zoveel mogelijk van het land zien. Hiervoor zoek ik nog gezelschap die dit ook wilt gaan doen. Man of vrouw maakt niet uit, als het maar gezellig is. Ikzelf ben vrouw van 22 uit belgisch limburg. Als je dit ook wilt doen mag je me altijd toevoegen, dan kunnen we verder wat afspreken: [EMAIL=“christa_baens@hotmail.com”]christa_baens@hotmail.com

groeten,
Christa

Hee!

Ik ben ook van plan om in de zomer van 2009 naar Australie te gaan. Ik ga alleen niet voor een paar maanden, maar voor ongeveer 6 weken. Ik ben namelijk werkzaam als juf, dus ik heb alleen de zomervakantie. Maar we zouden dan wel samen kunnen starten! Ik hoor graag van je!

Groetjes Danielle

Hi,

Het zou fijn zijn als we samen kunnen gaan. Ik moet wel zeggen dat ik nog niet echt bezig ben met de voorbereidingen. Weet jij al hoe je wilt reizen en wat je allemaal wilt doen en zien?
Hier is mijn mail-adres, [EMAIL=“christa_baens@hotmail.com”]christa_baens@hotmail.com, dan hoeft dat niet altijd langs hier te gaan.

Tot hoors,

groeten,
Christa

Hoi Christa,
Ik ga zelf rond april/mei voor 3 maanden naar australië en daarna naar nieuw zeeland voor 2 maanden…misschien leuk om een x wat af te spreken? ben ook nog niet begonnen aan de voorbereidingen…

groetjes saskia

Hi Saskia,

Jammer genoeg kan ik niet voor juli vertrekken. Ik zit namelijk nog met mijn eindproject dat ik eind juni moet verdedigen en dan heb ik ook nog mijn diploma uitreiking.

Ik wens je wel een zeer goede reis, en geniet ervan !

groeten,
Christa