Moet ik bij het huren van een auto nog extra verzekering afnemen aangezien we ermee door het krugerpark gaan?
Iemand goedkope site gevonden met autohuur?
Moet ik bij het huren van een auto nog extra verzekering afnemen aangezien we ermee door het krugerpark gaan?
Iemand goedkope site gevonden met autohuur?
Nee dat hoeft niet. Neem wel all-risk = Comprehensive
Wel als je de grens over gaat, naar Swaziland, Mozambique etc. En vraag dan ook een carnet voor die landen, anders kan je er niet in/uit.
kijk even www.eautohuur.nl die zijn vaak goedkoper en je krijgt dan een auto via Avis, Budget etc.
groet:zon02:
Let wel op…als je bij eautohuur de klasse toyota corolla sedan huurt krijg je over het algemeen een toyota yaris sedan (kleiner …op zich prima). Aangezien deze auto, in de uitvoering die wij hadden, over ramen die je met de hand naar beneden moest draaien beschikte hebben wij voor de 2e periode de auto omgeboekt. Ramen naar beneden draaien in wildparken is niet handig…dieren zijn dan vaak al weer weg. Voor 2e periode hebben we nog tijdens de vakantie de auto bij eautohuur omgeboekt naar klasse nissan tiida automatic. Die auto is over het algemeen wat luxer…prijsverschil is nihil vaak en je hoeft niet te schakelen. Van de automaten die ik heb zien rijden als huurauto was het merendeel de nissan tiida sedan.