Autorit België-Portugal (juli 2011): wie wil mee?

Dag allemaal

Mijn vriendin en ik (twintigers) zijn van plan om op 1 juli te vertrekken naar Portugal, met de auto. We weten dat dat een dure affaire kan worden, maar zelfs vliegen met ryanair komt redelijk duur uit, en we willen toch het liefst enkele steden meepikken.
We blijven een hele maand in Portugal, tot 30 à 31 juli.
Bij het oprijden gaan we waarschijnlijk richting Grândola (± midden Portugal) op een uurtje rijden van Lissabon. In het terugrijden zal dat ook vanaf Grândola gebeuren.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die vanuit België graag mee zouden rijden naar Portugal, of ergens onderweg. Ten eerste lijkt me dat een leuke ervaring, en ten tweede zou het iets goedkoper uitkomen. In onze auto, bagage bijgerekend, zouden 1 à 2 personen kunnen zitten.

Laat maar horen moest iemand geïnteresseerd zijn!

Kate

Dag Kate

Houdt er rekening mee dat jullie ook tol moeten betalen op bepaalde wegen waardoor jullie kosten ook lekker op kunnen lopen. Ook in Portugal hebben ze dit intussen goed door. Ik raad je aan om onderstaande link door te nemen:
http://www.heyportugal.com/index.php?option=com_content&view=article&id=309%3Atolls-on-scut-motorways-in-portugal&catid=47%3Atravel&Itemid=130

In ieder geval alvast een prettige vakantie gewenst.

Groetjes uit Noord-Portugal

Rob

Bedankt! We gaan de tolwegen proberen vermijden maar ik weet dat er meer geld zal inkruipen dan we kunnen “voorzien”. We zijn nog aan het rekenen wat de beste strategie is: met de auto of met het vliegtuig en een auto huren…

Groetjes,

Kate