Beste lezers,
Ik ben Peter, 43 jaar jong en fervent motorrijder.
Via deze weg wil ik een warme oproep doen naar mensen die in Portugal wonen waar ik deze zomer voor één of 2 nachten een tentje mag zetten en eventueel eens zou mogen douchen:was:.We zullen met 2 misschien 3 personen zijn alsook evenveel motoren.
We gaan vooral af op het avontuur en leggen dus niets vast qua tijdstip of overnactingsplaats.
Ons vertrek ligt al wel vast en dat zou nu 18 juli 2010 zijn
Als tegenprestatie kan ik nu en dan een overnachting aanbieden in België…zoals het een motorrijdersmentaliteit beaamt.
Voor alle duidelijkheid,wij zijn gewone werkende mensen ,leven niet in een “motorbendes” mentaliteit en proberen enkel zo low-budget mogelijk dit prachtige land door te reizen.
Zelf heb ik over 3 jaar terug ook een forum opgestart maar dan specifiek voor motorrijders dus je kan onze mentaliteit daar indien nodig opsnuiven…( www.bikers4bikers.eu en kies daar voor forum) steeds welkom
Dus voel je je geroepen om een paar vlamingen te ontvangen die van avontuur houden,hun eigen tentje gebruiken om in te slapen,die zich eens mogen wassen en geen last willen verkopen …mail dan naar
[EMAIL=“schalkseruiter@hotmail.com”]schalkseruiter@hotmail.com
Grtz
Peter aka Schalkse®